Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:35:37 GMT

کمک ۳۵۰ میلیارد ریالی خیرین در طرح نذر آب

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۷۹۱

کمک ۳۵۰ میلیارد ریالی خیرین در طرح نذر آب

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم همتی در بازدید از روند اجرای طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان گفت: از جمله محورهای اصلی اقدامات هلال‌احمر در پروژه نذر آب ۴، تأمین آب شرب پایدار، کلنگ زنی احداث کارخانه ماسک، ارائه خدمات داوطلبانه پزشکی، درمانی و معیشتی به متأثران از خشکسالی است.

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته داوطلبان و خیرین کمک‌های خوبی به هلال‌احمر برای اجرای این پروژه داشته‌اند، افزود: ۳۵۰ میلیارد ریال از سوی خیرین به پروژه نذر آب کمک شده که بیش از ۷۰ درصد از این کمک‌ها برای رفع مشکلات ناشی از خشکسالی در زابل تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی گفت: نیازهای استان سیستان و بلوچستان به دلیل خشکسالی پی در پی، بیش از گذشته است که تلاش می‌کنیم برای تأمین آب شرب پایدار در این مناطق از کمک خیرین استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم در حوزه‌های اجتماعی هم با کمک اعضای جمعیت هلال‌احمر فعالیت کنیم. همچنین با توجه به پیگیری نمایندگان مجلس بحث تولید آب معدنی را هم در دستور کار داریم که اگر محقق شود حتماً خبر خوشی برای مردم سیستان و بلوچستان خواهد بود.

کد خبر 5300305

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کریم همتی سیستان و بلوچستان نذر آب شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه کیفیت هوای تهران ویروس کرونا پیش بینی وضعیت هوا مترو شهر تهران گردشگری اربعین 1400 علیرضا زاکانی اربعین حسینی سازمان میادین میوه و تره بار عزت الله ضرغامی هلال احمر نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان