Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها در ۱۹۸ مرکز نیکوکاری و ۲۴ پایگاه کمیته امداد این استان خبر داد.

جلال شیخ‌پور در جلسه هفتگی شورای معاونین اداره‌کل آموزش‌ و پرورش لرستان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق که با موضوع «جشن عاطفه‌ها» برگزار شد، اظهار کرد: محیط آموزش و پرورش، سرمنشأ همه خوشبختی، پیشرفت، موفقیت‌ و مهد انسان‌سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر جامعه‌ای از اینجا شکل می‌گیرد و با تلاش و کوشش مجموعه آموزش و پرورش است که مباحث ارزشمند تربیتی به شکل ملموس بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در بخش نخبگان، استعدادهای برتر و رتبه‌های برتر کنکور، بیان کرد: این موفقیت‌ها در کنار سخت‌کوشی و تلاش افراد، نمودی از دو موضوع مهم است، اول مجموعه‌هایی مثل آموزش و پرورش که بسترسازی کردند و پایه این کار بودند درست رفتار کردند و خروجی مطلوب دارند و دیگر اینکه، همکاران مجموعه امداد در سطح استان در بخش آموزش و پرورش، دانش‌آموزی و دانشجویی به جدیت کار را دنبال می‌کنند زیرا یکی از راهبردهای قطع فقر، توانمندسازی افراد با شاخصه اشتغال و مهارت‌آموزی است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال به‌دلیل تقارن با ایام محرم و صفر «شور عاطفه‌ها» نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: سال گذشته با همکاری خوب آموزش و پرورش بیش از پنج میلیارد تومان کمک در قالب‌های کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد که امسال با شرایط ناشی از ویروس کرونا این کار در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

وی گفت: مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شده تحت عنوان بازوان حمایتی امدادگران در قالب ۱۹۸ مرکز نیکوکاری و ۲۴ پایگاه ایجاد شده توسط کمیته امداد در هر شهرستان در حال جمع‌آوری کمک‌ها هستند.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه امسال هفت پایگاه فرهنگی مختص آموزش و پرورش است، تصریح کرد: ضمن سپاسگزاری از همکاری آموزش و پرورش و درخواست توسعه این همکاری، تلاش کنیم خیرین مشترک، مدیران، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان را پای کار بیاوریم که با همیاری و خلاقیت بیشتر کمک کنیم تا دانش‌آموزان با داشتن لوازم ضروری تحصیل و زندگی، سال تحصیلی جدید را با آرامش و شادی آغاز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شور عاطفه ها كميته امداد نيكوكاري جشن عاطفه ها آموزش و پرورش کمیته امداد جمع آوری عاطفه ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی، گفت: این آزمون جهت استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور در ۷۵ حوزه آزمون جهاددانشگاهی استان لرستان برگزار شد.
فرهاد فرامرزیان ادامه داد: این آزمون با شرکت ۱۶ هزار و ۸۶۰ داوطلب و با همکاری بیش از ۱۰۰ نفر از جهادگران جهاددانشگاهی لرستان به‌عنوان عوامل اجرایی آزمون برگزار شد.
فرامرزیان افزود: با توجه به بعد مسافت و در راستای تسهیل تردد داوطلبان، این آزمون در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت، پل‌دختر، نورآباد و الیگودرز نیز برگزار شد.
در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. 
نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور