Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران در نامه‌ای خطاب به معاونان، مشاوران، شهرداران مناطق ۲۲ گانه نوشت: هرگونه واگذاری املاک، اراضی و اموال غیر منقول شهرداری تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در نامه‌ای خطاب به معاونان، مشاوران، شهرداران مناطق ۲۲ گانه، مدیران کل ستادی و رؤسا و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نوشت:

نظر به اهمیت و حساسیت تصمیمات متخذه در هیئت مدیره سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران در راستای بهبود عملکرد واحدهای مذکور ضروری است هرگونه عزل و نصب و جابجایی اعضای هیئت مدیره های یادشده و مدیران عامل با تأیید این جانب صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به منظور ساماندهی واگذاری حق بهره برداری املاک اراضی و اموال غیر منقول شهرداری تهران و ایجاد وحدت رویه در این خصوص؛ تا اطلاع ثانوی از هرگونه واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری خودداری شود.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران اموال و املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور