Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امروز (چهارشنبه) با مثبت شدن تست کرونای دو بازیکن تراکتور، این باشگاه طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا یا باید دیدار مقابل النصر را به تعویق بیندازد، یا تراکتور از حضور در مسابقه انصراف می‌دهد.

یکی از مدیران AFC در گفت‌وگو با سایت عربی «کوره» در همین باره اظهار داشت: قوانین AFC درخصوص برگزاری بازی‌ها در شرایط شیوع کرونا بسیار شفاف است و همه باشگاه‌ها با آن آشنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند ۴.۳ آیین‌نامه مسابقات به صراحت آمده اگر تیم مورد نظر به هر دلیلی، کمتر از ۱۳ بازیکن برای یک مسابقه داشته باشد (شامل یک دروازه‌بان)، نمی‌تواند در آن بازی به میدان برود و خودش مسئول بازی نکردن در این دیدار است که این موضوع، انصراف از مسابقه تلقی می‌شود.

وی در ادامه گفت: کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی نامه و در نظر گرفتن شرایط ویژه است که در دوره فعلی رقابت‌ها، اعمال این شرایط به‌خاطر برنامه بازی‌ها امری دشوار است. پس احتمال کمی دارد که وضعیت تراکتور، جزو شرایط ویژه محسوب شود و محتمل‌ترین گزینه، در نظر گرفتن انصراف تراکتور و صعود النصر به مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد بود.

مطابق برنامه رقابت‌ها، تراکتور روز ۲۳ شهریور باید به مصاف النصر عربستان برود که برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور النصر عربستان النصر عربستان تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد