Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود از این رو حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی علی‌نژاد از اردوی وزنه‌برداران بازدید کردند.

اکبر خورشیدی، ناظر فنی تیم ملی بانوان در این بازدید اظهار داشت: اولین مسابقه پیش‌رو مسابقات نوجوانان جهان در عربستان است و قول می‌دهیم بتوانیم مدال بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری نیز در این بازدید گفت: به سجادی تبریک می‌گویم. او یک فرد نام آشنا در ورزش ایران است. به سلطانی‌فر هم خسته نباشید می‌گویم. حسین برخواه سرمربی تیم ملی ما است و این نخستین تمرین تیم ملی برای حضور در قهرمانی جهان است. ادامه اردو در بابلسر است و یک نفر دیگر آن‌جا به تیم اضافه می‌شود و در نهایت ۱۰ نفر به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: کم لطفی‌هایی به وزنه‌برداری شده است. ما باید کار را از الان برای المپیک پاریس شروع کنیم. فکر می‌کنم بازی‌های آسیایی گزینشی المپیک است و به وزنه‌برداران هم گفته‌ایم که باید از الان تلاش کنند. تعداد المپیکی‌های ما در دوره قبل به‌جای چهار سهمیه، دو سهمیه بود که یکی از آن‌ها به نام علی داودی مدال نقره گرفت البته برخی‌ها نسبت به این مدال کم لطفی کردند. علی هاشمی نیز در یک قدمی مدال، به مدال دسترسی پیدا نکرد.

مرادی هم‌چنین گفت: ما در هفت سال گذشته یک مورد دوپینگ داشتیم که بیرون اردو ورزشکار خودش یا مربی‌اش اشتباهی انجام دادند و در مسابقات جوانان جهان تستش مثبت شد. وزنه‌برداری در حال حاضر الگویی برای مبارزه با دوپینگ است. از برخواه تشکر می‌کنم که تیم خوبی را مدیریت می‌کند.

علی مرادی در مورد وضعیت تجهیزات گفت: وسایل و امکانات ما فرسوده شده است و ما ۲۰ سال است این وسایل را حفظ کرده‌ایم. اگر وسایل استاندارد نباشد آسیب دیدگی ایجاد می‌شود. ما دوره قبل نتوانستیم یک ست میله و صفحه وارد کنیم و درخواست داریم در این مورد کمک کنید. ما نگران هستیم این وسایل فرسوده باعث آسیب دیدگی به ورزشکاران شود. نیاز به خانه‌های وزنه‌برداری داریم. نزدیک ۷۰۰ میلیون وسایل داخلی خریداری کرده‌ایم، اما هنوز به حد استاندارد نرسیده، اما تاحدودی نیاز‌های ما را برطرف کرده است. وزنه‌بردار با آجر نمی‌تواند قهرمان شود و تجهیزات می‌خواهد.

او در مورد بودجه فدراسیون تاکید کرد: نمی‌گویم ردیف اول باشیم، اما در ردیف دوم و سوم توزیع بودجه فدراسیون‌ها باشیم. توقع از وزنه‌برداری بالا است که البته به حق است، اما در خواست داریم توجه هم زیاد شود.

  بیشتر بخوانید: آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان با ۱۲ نفر

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس