Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شیخان، دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص مزایای ورود سیمان به بورس کالا گفت: با ورود سیمان به بورس کالا، ساز و کار آن شفاف و دریافت نقدی بهتر شد و همچنین توانستیم روی تولید آن برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۸۸ سال به طور سنتی سیمان فروختیم چند ماه است که  مدرن تر می فروشیم. مشکلات در حال رفع است و باید به ما ۸ ماه  فرصت بدهند تا این فرایند تکمیل شود.

شیخان گفت: از ۶۷ شرکت تولید عمده سیمان،  در مجموع ۸ شرکت با تولید بالای یک میلیون تن سیمان در سال در بورس پذیرفته نشده بودند که در مهلت داده شده از سوی وزارت صمت ۳ شرکت اقدام به پذیرش در بورس کردند و تنها ۵ شرکت باقی مانده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: هفته گذشته از عرضه ای که انجام شد ۸۰ درصد  سیمان با قیمت پایه به فروش رفته است. قیمت کیسه ۵۰ کیلویی سیمان درب کارخانه  ۲۴ هزار تومان است و  به دلیل هزینه های حمل و سود عامل با نرخ حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان به مصرف کننده می رسد.

در حال تکمیل...

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس کالا سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا