Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@19:09:50 GMT

گرامیداشت پنجمین نور امامت در رادیو ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، در سوم ماه صفر به روایتی که در اسناد تاریخی ثبت شده، ولادت امام محمدباقر علیه السلام شکافنده علم و حدیث است، از همین رو رادیو ایران با ویژه برنامه «دور عاشقان» و «به افق نور» به استقبال ولادت امام محمدباقر (ع) می رود.

«دور عاشقان» با رویکرد بررسی سیره عملی امام محمدباقر (ع) در زندگی ایشان و الگو گرفتن از آن حضرت در سبک زندگی خودمان با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای حسن همایی و کارشناسی و گزارش های مهدیه پهلوانی، پنج شنبه 18 شهریور بعد از خبر ساعت 22:00 از رادیو ایران پخش می شود.

«به افق نور» نیز جمعه نوزدهم شهریور، در سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) با حضور حجت الاسلام امین کثیری به موضوع سخن نیک و اثرات سخن نیک در زندگی می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی جمعه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دور عاشقان به افق نور رادیو ایران سخن نیک رادیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • گرامیداشت روز معلم
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم