Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۵ هزار بسیجی آموزش دیده به بخش درمان استان مرکزی کمک می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات در طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: نقش آفرینی مردم از ویژگی‌های اصلی طرح شهید سلیمانی بود که با حضور جهادگران بسیجی از دل مردم اجرا شد و این برخواسته از اندیشه ارزشمند انقلاب اسلامی بوده که بسیاری از موفقیت‌های نظام اسلامی در طول این سال‌ها برگرفته از مردم پایه بودن کارها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ویژگی‌های منحصربه فرد انقلاب اسلامی بسیج کنندگی مردم برای نقش آفرینی در امور است و مردم با روحیه بسیجی برای انجام عمل صالح از یکدیگر سبقت می‌گیرند که نمونه‌هایی از حماسه آفرینی‌ها را در طول بیماری کرونا دیدیم، به کارگیری اراده و همت‌های بلند مردم در طول انقلاب همواره مشگل‌گشا بوده و امروز توسل به خداوند و به کارگیری همت‌های بلند و تکیه بر روحیه عاشورایی و جهادی می‌تواند ملت را از گردنه‌های سخت عبور دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مردم ایران اسلامی عزمی راسخ برای ساختن ایران قوی دارند و یکی از ضرورت‌های امروز جامعه ترویج فرهنگ بسیج مردمی و تحقق مشارکت مردم در همه امور است که همه و خصوصا مبلغین، ائمه محترم جمعه و جماعت و رسانه‌ها برای گسترش این فرهنگ نقش مهم و اساسی دارند.

کریمی بیان کرد: بسیجیان در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت از ابتدای بیماری کرونا ثابت قدم و استوار در میدان خدمت حضور دارند و افتخارات بزرگی برای نظام اسلامی به ارمغان آورده اند و موجب آرامش روحی، روانی و تامین سلامت مردم شدند که جای تقدیر دارند.

فرمانده سپاه استان مرکزی: وحدت قوای مسلح در کشور دشمن‌شکن استفرمانده سپاه استان مرکزی: جریان تحریف به دنبال تحمیل روحیه خودباختگی به جامعه استفرمانده سپاه استان مرکزی: ظرفیت مراکز علمی استان مرکزی برای تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس به‌کار گرفته شود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای طرح شهید سلیمانی ظرفیت ها و بسترهای ما برای مقابله با بیماری در حال افزایش است و در کنار یک سازماندهی و آرایش دفاعی همه جانبه تجربیات خوبی نیز کسب شده  و در این راستا همه توان سپاه و بسیج برای اجرای طرح شهید سلیمانی پای کار آمده و از هیچ فرصتی برای نقش افرینی و اقدامات اثرگذار در راستای مقابله با بیماری و خدمت به مردم دریغ نخواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه مراکز واکسیناسیون در سطح استان مرکزی در دستور کار سپاه است و همه امکانات و تجهیزات آمادگی کامل برای تحقق این مسئله دارند چراکه تامین سلامت مردم در شرایط فعلی یکی از ماموریت های مهم سپاه بوده و تاکنون بیش از پانزده هزار بسیجی در سطح استان مرکزی برای نقش آفرینی آموزش دیده اند.

انتهای پیام/711/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله طرح شهید سلیمانی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود