Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

شناسایی مخفیگاه فروشنده سلاح جنگی در محله پاسداران

سرهنگ نجم الدین رشیدی رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در اوایل هفته جاری خبری مبنی حمل و نگهداری سلاح جنگی توسط فردی در حوالی محله پاسداران دریافت شد که در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با جاساز کردن سلاح جنگی در مخفیگاهش به حمل و نگهداری آن می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: با ارسال مستندات و اخذ دستور قضائی مراقبت‌های ویژه پلسی آغاز شد تا اینکه ماموران این پلیس موفق شدند شانزدهم شهریور ماه متهم را در مخفیگاهش در حوالی محله پاسداران دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کنند.

سرهنگ رشیدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی و یک عدد شوکر و گاز اشک اور کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: پلیس به طور جد با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره باندازند برخورد قانونی صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اسکورت ۴۰ محموله واکسن توسط پلیس

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در کنار کادر درمان خواهد بود و اقدامات لازم را برای تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود بیش از ۴۰ محموله واکسن را اسکورت کرده ایم و ۶۰ مرکز واکسیناسیون را اسکورت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این مجموعه اولین مجموعه تزریق واکسن ما است، گفت: در ماه‌های اخیر نزدیک به ۳ هزار واکسن تقلبی کشف کرده ایم و ۴ نفر هم دستگیر شده اند.

سردار هداوند با بیان اینکه پلیس هم همانند سایر مردم در نوبت تزریق واکسن قرار گرفته‌اند و تا به امروز نزدیک به ۸۰ درصد از افراد را واکسینه کرده‌ایم، تصریح کرد: در این مرکز روزانه نزدیک به ۷۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود و ظرفیت‌ها در حال افزایش است، لذا به شهروندان توصیه می کنیم تا به مراکز مجاز تزریق واکسن مراجعه کنند.

دستگیری ۶۱ نفر از فروشندگان سلاح در غرب تهران

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با قاچاق کالا، در ۷۲ ساعت گذشته طرح اقتدار امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان‌های غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، ۲۴۱ حکم قضائی اجرا شد، گفت: ۱۲۷ نفر از مخلان نظم و امنیت و نزاع و دسته جمعی در شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر شدند.

سردار ظهیری تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی ۲۸ هزار مکمل ورزشی غیرمجاز و ۴ کارگاه غیرمجاز و غیر بهداشتی تولید و بسته بندی ماسک کشف کردند و همچنین ۲۶۸ سارق و مالخر در ۷۲ دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۷۴ دستگاه خودروی سرقتی و هزار و ۱۸۷ سرقت کشف شد، گفت: ۱۶ قبضه سلاح جنگی، ۹۸ قبضه سلاح سرد کشف و در بحث خرید و فروش سلاح و مهمات ۶۱ نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۳۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۲۳۸ نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کردند، همچنین ۲۵ نفر قاچاقچی کالا در این طرح دستگیر و کشف ۱۶۹ عدد انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد تومان از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سردار ظهیری ضمن تشکر از شهروندان بابت همکاری با پلیس غرب در اجرای طرح اقتدار، تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آن‌ها رسیدگی شود.

قاچاقچی سابقه دار تریاک در کرمان دستگیر شد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ

اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و انتظامی متوجه شدند که یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای اقدام به تهیه موادمخدر از شرق کشور کرده و با انتقال آن به پایتخت این مواد افیونی را بین جوانان به صورت گسترده توزیع می‌کند.

وی افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد که متهم به تازگی یک محموله موادمخدر را از مرز‌های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به استان کرمان آن‌ها را در منزل پدری خود دپو و مترصد زمان مناسب برای انتقال این محموله به پایتخت است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان، اقدام به رصد و پایش مسیر و محل‌های تردد متهم کردند تا اینکه پس از چندین ساعت گشت زنی هدفمند موفق شدند متهم را در حالیکه در محور کرمان - بم در حال ترد بود را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شد، گفت: در بازرسی از خودرو وی ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تاکید کرد: متهم و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

تکذیب شایعه شلیک گلوله به شهروندان توسط پلیس

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر شلیک تیر به یکی از شهروندان، توسط عوامل انتظامی این فرماندهی، گزارش نشده است.

وی افزود: در پی انتشار کلیپ مربوط به شلیک گلوله بر سر یکی از شهروندان، توسط یکی از پرسنل ناجا باید بگویم که این شایعه صحت ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: موقعیت مکانی که در کلیپ به نمایش گذاشته شده است، مربوط به حوزه سرزمینی شهرستان اسلامشهر نیست.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا، به دنبال کشف واقعیت ماجرا و بررسی جزئیات آن هستند.

سرهنگ کارخانه به شهروندان توصیه کرد تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز را از رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

قاچاقچی سلاح جنگی در میدان آزادی دستگیر شد

سرهنگ غلامرضا صالحی رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت تهران اظهار کرد: در اوایل هفته جاری خبری مبنی بر فروش سلاح جنگی در فضای مجازی دریافت شد.

وی افزود: در پی انجام تحقیقات انتظامی هویت این فرد شناسایی و با اخذ دستور قضایی متهم صبح روز چهاردهم شهریور در حالی که قصد جابه جایی سلاح را داشت در حوالی میدان ازادی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

سرهنگ صالحی تصریح کرد: در بررسی مخفیگاه وی یک قبضه سلاح جنگی به همراه دو خشاب مربوط به سلاح مذکور و ۹ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت تهران با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به تهیه این سلاح از استان‌های غربی کشور اعتراف کرد، گفت: تلاش ماموران این پلیس برای بررسی ابعاد بیشتر این پرونده کماکان ادامه دارد و متهم جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.

کلاهبرداری از کاربران توسط برنامه جعلی پرداخت بانک‌ها

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز ۴۰ میلیون تومان از حسابش، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش گفته است که برای نصب نرم‌افزار همراه بانک به‌روزرسانی شده یکی از بانک‌های رسمی کشور در موتور جستجوگر گوگل اقدام به جست‌وجو کرده و پس از مشاهده و دانلود اولین لینک نرم‌افزار که مشابه نرم‌افزار اصلی بانک بوده را که به صورت ناآگاه نرم‌افزار مخرب را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در دام سارقان اینترنتی گرفتارشده است.

این مقام سایبری با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند، تصریح کرد: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی مجرم برای پلیس و پس از تشریفات قضایی متهم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: این کلاهبردار پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با ادله دیجیتال موجود در پرونده اعتراف کرد که یک نرم افزار جعلی شبیه همراه بانک اصلی طراحی و با این روش از بیش از ۱۶ نفر از شهروندان با ارزش مالی حدود ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا تهران به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوه‌های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه خود هم‌وطنان به این موضوع توجه داشته باشند که دانلود نرم‌افزار همراه بانک را تنها از سایت اصلی بانک انجام دهند و به هیچ‌وجه برای خرید شارژ، انتقال وجه، دانلود نرم‌افزار بانکی یا هرگونه تراکنش مالی از جست‌وجو در سایت گوگل یا سایر موتور‌های جست‌وجوگر استفاده نکنند،

بیشتر بخوانید

ضامن‌های قلابی روانه زندان شدند/ انهدام باند سرقت منازل پایتخت/ دستگیری پلیس قلابی در شهرستان ری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال سلاح جنگی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار دادسرا معرفی شد پلیس امنیت عمومی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اجرای این طرح سلاح جنگی رئیس پایگاه تزریق واکسن نرم افزار رئیس پلیس دستگیر شد قبضه سلاح پلیس فتا کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس