Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسیم ذوقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله دوم دوازدهمین المپیاد نانو به صورت تستی تشریحی و حضوری بوده و بر این اساس دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲۰ دقیقه به ۲۰ سوال تستی و ۶ سوال تشریحی پاسخ می دهند.

وی افزود: شرکت کنندگان روز پنجشنبه ۱۸ شهریور در پنج حوزه  در شهرستان های سنندج، سقز،مریوان، قروه و دیواندره با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مرحله باید رضایت نامه کتبی حضور در محل آزمون به همراه داشته باشند،ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در هر استان یک حوزه برای آزمون انتخاب شده تا علاقه‌مندان بتوانند براحتی در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: در همه حوزه‌ها، شیوه نامه های بهداشتی حفاظت در برابر بیماری کرونا رعایت می شود و حاضرین در محل آزمون نیز موظف به رعایت این شیوه نامه هستند و از حضور شرکت کنندگان بدون استفاده از ماسک در جلسه آزمون، جلوگیری می شود

  مرحله دوم دوازدهمین دوره المپیاد فناوری نانو روز پنجشنبه ۱۸ شهریور در استان های مختلف کشور از جمله کردستان برگزار می شود.

  

برچسب‌ها مدارس کردستان المپیاد دانش آموزی سنندج دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کردستان المپیاد دانش آموزی مدارس کردستان المپیاد دانش آموزی سنندج دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی با حضور ۲۹ ورزشکار منتخب از امروز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان که قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی "هندوستان" برگزار شود، آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود