Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:32:52 GMT

راهیابی ۳ دانشجوی پیام نور گیلان به المپیاد علمی کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۴۴۵

راهیابی ۳ دانشجوی پیام نور گیلان به المپیاد علمی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سه دانشجوی گیلانی دانشگاه پیام نور پس از موفقیت در مرحله منطقه‌ای المپیاد علمی، به مرحله کشوری این المپیاد راه یافتند. 

خدیجه رشیدی آلاشتی در رشته علوم تربیتی از مرکز رشت، محدثه مشعوفی در رشته روانشناسی از واحد املش و همچنین ندا جان‌نثار دودران در رشته روانشناسی از واحد آستارا، سه دانشجوی دانشگاه پیام نور گیلانی راه یافته به المپیاد علمی در مرحله کشوری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرحله منطقه‌ای المپیاد علمی دانشجویان سراسر کشور یکم مردادماه امسال در دانشگاه دولتی مازندران در شهر بابلسر با حضور دانشجویان مناطق دانشگاه‌های دولتی برگزار شده بود. 

گفتنی است دانشگاه پیام نور گیلان ۶ شرکت کننده در این مرحله از المپیاد داشت که سه نفر از شرکت کنندگان به مرحله کشوری این المپیاد علمی راه یافتند. 

۱۹ ماه جاری در تهران مرحله کشوری این المپیاد علمی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان گیلان دانشگاه مازندران المپیاد علمی دانشجویان علوم تربیتی روانشناسی دانشگاه پیام نور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی مرحله کشوری پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب و معرفی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری خبر داد.

اسماعیل چمنی ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی با بیان اینکه معیارهای انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که روز گذشته در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی