Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:37:29 GMT

نتیجه عملکرد نیروی انتظامی حفظ سرمایه اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۵۱۸

نتیجه عملکرد نیروی انتظامی حفظ سرمایه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، در جریان دیدار فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی ناجا با وی در محل وزارت کشور، ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد شایسته نیروی انتظامی در خصوص ارتقا امنیت جامعه؛ گفت: امنیت نرم به مراتب مهم‌تر از امنیت سخت است و ناجا به عنوان متولی تأمین نظم و امنیت در جامعه در این عرصه نقش بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد شایسته نیروی انتظامی در خصوص ارتقا امنیت جامعه، اظهار داشت: هنر نیروی انتظامی زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که در تأمین امنیت این سرزمین پهناور بیش از هر چیز به امنیت نرم تکیه کرده و از امنیت سخت پرهیز کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک سازمان جامعه محور بوده و مسئول سازی سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط در تولید امنیت جامعه از دیگر عملکردهای مهم ناجا است.

جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا تصریح کرد: نتیجه عملکرد نیروی انتظامی حفظ سرمایه اجتماعی است که این امر مهمی برای افزایش اعتماد عمومی جامعه محسوب می‌شود.

در این نشست سرتیپ حسین اشتری فرمانده ناجا با تبریک انتخاب دکتر وحیدی به سمت وزیر کشور و جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا، گفت: جایگاه وزیر کشور در هم راستا کردن دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادها در حفظ نظم و تأمین امنیت جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: نیروهای خدوم و غیرتمند نیروی انتظامی در پهنه گسترده کشور برای تأمین امنیت جامعه به صورت شبانه روزی و مقتدرانه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.
فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: وزیر کشور به دلیل داشتن سمت جانشینی فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا و تفویض بخشی از اختیارات معظم له در این زمینه از نقش بسیار مهمی برخوردار است.

کد خبر 5300379

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور احمد وحیدی نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه کیفیت هوای تهران ویروس کرونا پیش بینی وضعیت هوا مترو شهر تهران گردشگری اربعین 1400 علیرضا زاکانی اربعین حسینی سازمان میادین میوه و تره بار عزت الله ضرغامی نیروی انتظامی امنیت جامعه وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور