Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:18:44 GMT

افزایش عجیب محبوبیت ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۵۸۵

افزایش عجیب محبوبیت ترامپ

به نقل از ایندیپندنت، با خروج ناگهانی نظامیان آمریکایی از افغانستان و روی کار آمدن مجدد طالبان که منجر به شکست علنی آمریکا در جنگ بیست ساله افغانستان شد، نظرسنجی‌ها حاکی از افت شدید محبوبیت «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی آمریکا و البته افزایش محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور است.

بر اساس این گزارش، نتیجه یک نظرسنجی حاکی از آن است که دونالد ترامپ در نظرسنجی‌ها بالاتر از بایدن قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود او را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نظرسنجی کالج امرسون که در اوت تا سپتامبر ۲۰۲۱ انجام شده است، ۴۷ درصد از رای‌دهندگان ترامپ را ترجیح می‌دهند و ۴۶ درصد به بایدن رأی می‌دهند.

همچنین نرخ قابل قبول بودن عملکرد بایدن ۴۶ درصد و قابل قبول نبودن آن ۴۷ درصد برآورد شده است. در ماه فوریه ۴۹ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته بودند که از نظر آنها عملکرد بایدن قابل قبول است.

در حالی که ۶۰ درصد دموکرات‌ها می‌گویند به بایدن رأی می‌دهند، ۶۷ درصد جمهوریخواهان خواستار کاندیداتوری ترامپ و رأی دادن به او هستند. از سوی دیگر ۳۹ درصد هم‌حزبی‌های بایدن می‌خواهند به کاندیدای دمکرات دیگری رأی دهند اما تنها ۱۰ درصد جمهوری‌خواهان می‌گویند به گزینه‌ای غیر از ترامپ رأی می‌دهند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۷۰ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۵ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

هوای مناطق «سرافرازان، شهید کریمی، الهیه، ویلا، ماشین ابزار و طرُق» مشهد پاک است، همچنین کیفیت هوای ۱۷ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

دما در حال حاضر ۱۲ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند