Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: توسعه مراکز واکسیناسیون در سطح استان مرکزی در دستور کار سپاه است و کلیه امکانات و تجهیزات آمادگی کامل برای تحقق این مهم را دارند چراکه تامین سلامت مردم در شرایط فعلی یکی از ماموریت های مهم سپاه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه روح الله، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست ویدئوکنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی های طرح شهید سلیمانی نقش آفرینی مردم پایه است و این برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است و بسیاری از موفقیت های نظام اسلامی در طول این سال ها برگرفته از مردم پایه بودن کارها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ویژگی های منحصربه فرد انقلاب اسلامی بسیج کردن مردم برای نقش آفرینی در امور است و مردم با روحیه بسیجی برای انجام عمل صالح از یکدیگر سبقت می گیرند که نمونه هایی از این حماسه آفرینی ها را در طول بیماری کرونا دیدیم. بکارگیری اراده و همت های بلند مردم در طول انقلاب همواره مشکل گشا بوده و امروز توسل به خداوند و بکارگیری همت های بلند و تکیه بر روحیه عاشورایی و جهادی می تواند ملت را از گردنه های سخت عبور دهد.

کریمی گفت: ملت ایران عزمی راسخ برای ساختن ایران قوی دارند و یکی از ضرورت های امروز جامعه ترویج فرهنگ بسیج مردمی و تحقق مشارکت مردم در همه امور است که همه و خصوصا مبلغین، ائمه جمعه و جماعت و رسانه ها برای گسترش این فرهنگ نقش مهم و اساسی دارند.

وی با یبان اینکه بسیجیان در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت از ابتدای بیماری کرونا ثابت قدم و استوار در میدان خدمت حضور دارند و افتخارات بزرگی برای نظام اسلامی به ارمغان آورده اند و موجب آرامش روحی، روانی و تامین سلامت مردم شدند که جای تقدیر دارد، افزود: خوشبختانه با اجرای طرح شهید سلیمانی ظرفیت ها و بسترهای ما برای مقابله با بیماری در حال افزایش است و در کنار یک سازماندهی و آرایش دفاعی همه جانبه تجربیات خوبی نیز کسب شده است.

کریمی گفت: همه توان سپاه و بسیج برای اجرای طرح شهید سلیمانی پای کار آمده و از هیچ فرصتی برای نقش افرینی و اقدامات اثرگذار در راستای مقابله با بیماری و خدمت به مردم دریغ نخواهد شد. توسعه مراکز واکسیناسیون در سطح استان مرکزی در دستور کار سپاه است و کلیه امکانات و تجهیزات آمادگی کامل برای تحقق این مهم را دارند چراکه تامین سلامت مردم در شرایط فعلی یکی از ماموریت های مهم سپاه است.

وی اظهار کرد: آموزش بسیجیان برای اجرای طرح شهید سلیمانی و خصوصا نقش آفرینی در محورهای بیماریابی، نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی، حمایت، کمک به کادر درمان، تامین نیازهای درمانی و دارویی مردم و کمک به امر واکسیناسیون با قوت در دستور کار است که تاکنون بیش از ۱۵ هزار بسیجی در سطح استان مرکزی برای نقش آفرینی در این عرصه ها آموزش دیده اند.

کریمی افزود: اقدامات حمایتی از مهمترین برنامه ها در ذیل طرح شهید سلیمانی است که تاکنون و در قالب قرارگاه کمک مومنانه بیش از ۳۵۲ هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۰۰ جهیزیه، ۲۵ هزار بسته لوازم التحریر، یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم ، ۳ میلیون بسته بهداشتی و ۵۱۵ عدد تبلت و گوشی در سطح استان مرکزی توزیع شده که ارزش ریالی آنها بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان مرکزی واکسن کرونا کرونا در ایران سطح استان مرکزی طرح شهید سلیمانی دستور کار نقش آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن کریمی در حاشیه اجلاس‌ بانک توسعه اسلامی درباره روابط پولی کشور اظهار کرد: در این اجلاس‌ زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو کنیم.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی - بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روزهای گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

کد خبر 848398 برچسب‌ها حج عمره ارز - بازار داخلی خبر مهم بانک مرکزی عربستان تهران بانک‌ توسعه‌ اسلامی ایران دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان