Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:15:33 GMT

۵ دلیل برای چاپ روی تیشرت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۷۱۷

۵ دلیل برای چاپ روی تیشرت

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  ظاهر ما اولین وجهی است که مخاطب با آن برخورد می کند، و در کوتاه ترین زمان ممکن، به طور خودآگاه یا ناخودآگاه، انرژی ما به فرد مقابل منتقل می شود. آگاهی از این موضوع به ما کمک می کند که بسیاری از پیام ها را به روشی موثر انتقال دهیم تا به نتایج دلخواه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تاثیرگذارترین روش ها، چاپ روی تیشرت است که امروزه مشاغل  و افراد معمولی از آن استقبال می کنند، زیرا چاپ لوگوی بیزنسی، شعار تبلیغاتی روی تی شرت، یا چاپ تصویر یک هنرپیشه محبوب، در نگاه مخاطب تاثیرگذار است. فروشگاه اینترنتی طرح با تو این نیاز قشرهای مختلف جامعه را درک کرده است، و دسته بندی انواع طرح های فیلم و سریال و چاپ تیشرت براساس شعارهای شغلی را هم در نظرگرفته است، در ادامه به دلایل مهم تاثیرگذاری چاپ روی تیشرت می پردازیم.

1.    برندسازی برای رشد کسب و کارتان

همانطور که اشاره کردیم، برندهای معروفی مثل مک دونالد از گذشته تا امروز از این روش فوق العاده استفاده می کردند و البته به نتایج چشمگیری در رشد کسب وکار خود رسیده اند. تیشرت، حس راحتی و صمیمیت را به مخاطب منتقل می کنند، بنابراین کارفرماها از چاپ تیشرت برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند. چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی کسب و کار روی تیشرت، نشانه حرفه ای بودن، بیانگر نوع بیزینس و انسجام تیمی آن کسب و کار است. و این روش، مقدمه ای برای برندسازی، اعتماد و مذاکرات اثربخش بین دو کسب و کار است. شما در نظر بگیرید وارد یک نمایشگاه در حوزه پوست و مو و زیبایی شده اید و به دنبال شرکتی برای مذاکره هستید،  طبیعتا شرکتی که کارکنان آن لباس یک دست به تن دارند، در نگاه اول، جذاب تر به نظر می رسند تا گروهی که این هماهنگی تیمی را ندارند.

2.    بهترین روش برای بیان ساده عقیده

افرادی که پیرو گروه خاصی هستند می توانند با چاپ شعارهایی روی تیشرت، عقایدشان را به ساده ترین و راحت ترین روش ابراز کنند. مثلا گروه های حفاظت از محیط زیست یا عقیدتی که فعالیت هایی در جهت حفظ طبیعت انجام می دهند، جزو این گروه محسوب می شوند. چاپ شعارهایی مثل " زمین را نجات بدهیم"، " عاشق سیاره ات بشو" ، " زنده باد کمپرها" " آلودگی را متوقف کنید، شما در این سیاره تنها نیستید" نقش پررنگی در  فرهنگسازی مردم تا به حال داشته است، پس چاپ روی تیشرت را نباید دست کم گرفت، زیرا می تواند نقش سرنوشت ساز و اثرگذاری بر ذهن و دل مخاطبان بگذارد. اگر عاشق تیشرت های طبیعت گردی هستید، انواع طرح های جذاب، آفروردرها، کمپرها را در طرح با تو دارد.

 

 

 

 

3.    افزایش اتحاد و روحیه تیمی در شرایط بحرانی

تیم های ورزشی جزو این گروه جای می گیرند، مثل تیم المپیک کشور خاصی که با تیشرت های مشترک به کشور دیگری سفر می کنند، تیشرت های تیمی، اتحاد و نماد یک کشور خاص را نشان می دهد. نمونه بازر آن حضور تیم فوتبال ایران در جام جهانی است و وقتی تیم وارد سالن مسابقه می شوند، توجه بقیه را به سمت خود جلب می کنند. از طرف دیگر، یکدست بودن لباس در شرایط بحرانی به تیم روحیه می دهد. البته از نظر اقتصادی هم که بخواهیم بررسی کنیم، تیشرت های یک دست با شماره و نام مشخص ورزشکار، بسیار ارزان تر برای باشگاه ها تمام می شود.

4.    نشانه وفاداری به سریال محبوب یا  گروه موسیقی مورد علاقه

طرفداران فیلم و سریال نیز  به شدت از چاپ روی تیشرت استقبال می کنند. مثلا  بعد از تمام شدن، معروف ترین سریال دنیا، گیم آف ترونز، طرفدارانش به دنبال تیشرت های چاپ دیالوگ ها و تصاویر هنرمندانش بودند، زیرا بعد از گذشت چندین فصل که بیننده با فراز و نشیب سریال و حال و هوای خوش و بحرانی هنرپیشه ها زندگی کرده، وقتی سریال تمام می شود، یک احساس دلتنگی و تعلق  با او همراه است. تیشرت ها از طرفی تسکین درد دلتنگی مخطبان است و از طرف دیگر، با خاطرات شیرین سریال تا مدت ها بعد از اتمام آن زندگی می کنند. تیشرت مردانه اسپرت با طرح سریال های محبوب ایده مناسبی برای فن های آن سریال به شمار می آید. البته چاپ محدود به تیشرت نیست، طرح مورد علاقه شما می تواند روی ماگ، پیکسل، کوله پشتی و کلاه نیز چاپ شود.

نشانه صمیمت، و ابراز عشق و علاقه بین زوج ها

امروزه چاپ تیشرت تصویر زوج ها بسیار مرسوم است، زیرا یک ایده جالب و مدرن است و از طرف دیگر چاپ تیشرت زوج ها کنار یکدیگر، حس تعلق و صمیمیت را بین آن ها بیشتر می کند، بنابراین بهترین هدیه برای زوج های جوان است زیرا یادگاری متفاوتی از تولد عشقشان را تا همیشه به خاطر می سپارند. مثلا چاپ تصویر  عکس های ازدواج که مهم ترین روز زندگی یک زوج است، بسیار جذاب، خاص و تاثیرگذار خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار چاپ تیشرت تیشرت ها زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبردار سینمای ایران درگذشت


به گزارش تابناک، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان»  و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • نشست خبری سریال نون خ
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»