Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@15:37:06 GMT

شکست شاگردان یحیی در آخرین بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۷۲۵

شکست شاگردان یحیی در آخرین بازی دوستانه

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، این بازی که جایگزین دیدار دوستانه با تراکتور شده بود، از ساعت 18:35 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پرسپولیس بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشت و از آن سو قلعه نویی با تیمی پرستاره وارد زمین شد.

ترکیب نیمه اول گل گهر: محسن فروزان، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، مهدی تیکدری، علیرضا آرتا، فرشید باقری، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، سعید صادقی و یونس شاکری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم او تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد و با این نفرات وارد زمین شد: محسن فروزان، حسین نخودکار، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی، امین پور علی، علی اصغر عاشوری، ساسان حسینی، مرتضی تبریزی، بهنام برزای، احمد زنده روح و محمد آقاجانپور.

تیم سیرجانی در نیمه اول این بازی با ضربه یونس شاکری به گل رسید تا پیروز مسابقه در این نیمه شود. در دقیقه 61 مهدی عبدی مهاجم سرخپوشان موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و در ادامه این نیمه قرمزها چند فرصت خوب دیگر هم داشتند که توسط مهاجمان این تیم از دست رفت.

آنطور که باشگاه پرسپولیس گزارش داده «در اواخر بازی بود که روی یک غافلگیری، گل گهر به گل رسید و بعد از این گل، پرسپولیس سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند.» اما این اتفاق رخ نداد تا شاگردان گل‌محمدی در آخرین بازی دوستانه پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان بازنده شوند.

هومن جعفری کد خبر: 1110247 برچسب‌ها پرسپولیس تهران گل گهر سیرجان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شب برای امباپه و پاریسی‌ها تلخ تمام شد و همان تک گل فولکروگ برای برتری دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان کفایت می‌کرد. سه‌شنبه بعد در پاریس سرنوشت فینالیست مشخص می‌شود و این همان دیداری است که امباپه منتظرش است.

ستاره اول پی اس جی که یک نیمه بسیار ناامیدکننده داشت، در 45 دقیقه دوم کمی بهتر بازی کرد و یک توپ او نیز با بدشانسی به تیر خورد.

امباپه که هرگز دوست ندارد با ناکامی از پی اس جی خداحافظی کند، ساعاتی پس از بازی در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: «این بخش اول بازی بود، ما پاریس هستیم.»

در واقع کیلیان معتقد است هنوز چیز تعیین نشده و بی‌تاب بازی برگشت است تا با درخشش در پارک دو پرنس تیمش را راهی فینال لیگ قهرمانان کند.

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد