Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم گفت: ورزشکاران کشور با اخلاق و مرام پهلوانی نتایج ارزشمندی کسب کردند.

سیدمجتبی علوی‌مقدم افزود: تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی نیز با عزم راسخ و تلاش فراوان پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز ورزش دنیا به اهتزاز درآورد.

وی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان در کنار تخصص ورزشی باید نسبت به ترویج اخلاق و روحیه پهلوانی بین جامعه و نسل جوان اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سبزوار گفت: این شهرستان یکی از از قطب‌های ورزش خراسان رضوی در رشته های مختلف ورزشی همچون هندبال، کشتی، دو و میدانی، فوتسال، پاورلیفتینگ، بدنسازی و پرورش اندام و والیبال نشسته است.

وی افزود: با توجه به جایگاه ورزش این شهرستان، تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار باید بطور جدی پیگیری شود.

علوی مقدم ادامه داد: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان، توجه به حوزه جوانان است که این موضوع تا حدودی مورد غفلت قرار گرفته که رفع مشکلات مختلف حوزه جوانان باید از سوی تمامی دستگاههای اجرایی  مورد توجه قرار گیرد.

تیم ایران در مسابقات پارالمپیک توکیو با ۱۲ طلا، ۱۱ نقره و یک برنز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار والیبال نشسته پارالمپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار والیبال نشسته پارالمپیک توکیو سبزوار والیبال نشسته پارالمپیک توکیو والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران با 66 ورزشکار شرکت کرده بود، اما قطعا در المپیک 2024 پاریس کاهش چشمگیری در این زمینه وجود خواهد داشت. البته دلیل اصلی این اتفاق غیبت تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال هستند که هر کدام با 12 بازیکن در مجموع 24 نفر را به کاروان ورزشی ایران اضافه کرده بودند.

با اینکه هنوز تیم ملی والیبال امید اندکی برای کسب سهمیه المپیک دارد، کمیته ملی المپیک در پیش بینی‌های خود روی این تیم برای گرفتن مجوز حضور در المپیک حساب باز نکرده است. 

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه امروز هیئت اجرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: "ما سه دستور جلسه داشتیم و ابتدا گزارشی از  بازی‌های المپیک اعلام شد و مقرر  شد ارائه بسته‌های حمایتی به فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد و رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگنوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت شوند. حتی والیبال ساحلی و والیبال هم دنبال سهمیه هستند. جودو و شنا و بدمینتون هم دنبال وایلد کارت هستند. امیدوارم بیش از ۳۵ سهمیه به دست آوریم."

تاکنون سهمیه‌های قطعی ورزش ایران به عدد 30 هم نرسیده و باید دید طی یکی، دو ماه آینده کسب سهمیه‌ها تا چه عددی پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»