Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:09:33 GMT

کانون پرورشی به نیاز فکری کودکان ونوجوانان توجه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۹۶۴

کانون پرورشی به نیاز فکری کودکان ونوجوانان توجه دارد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز چهارشنبه در جریان بازدید از از مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بندرعباس افزود: با توجه به ظرفیت های کانون زمینه حضور فعالیت‌های کانون در شهرستان‌های بدون مرکز فراهم خواهد شد تا هیچ کودکی از این نعمت محروم نباشد. 

وی با تاکید بر نقش مربیان ادامه داد: بطور قطع مربیان فاخر تاثیر شگرفی بر پرورش کودکان و نوجوانان دارند و می‌بایست گستره کانون در شهرها و روستاهای استان با استفاده از ظرفیت‌های مساجد و مدارس بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به بازدید بخش های این مجتمع  اظهار داشت: دریچه و فضایی نو به روی ما باز شد و این نگاه نو نسبت به فعالیت‌های کانون پرورش فکری در ادامه حمایت ما از فعالیت‌های این نهاد فرهنگی تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام والسملیمن عبادی زاده با قدردانی از تلاش‌های مربیان تصریح کرد: از این بازدید ارزشمند غافلگیر شدم، ظرفیت‌های بالای کانون پرورش فکری در نظام آموزش کودکان و نوجوانان را تنها در سطح دانشگاه های معتبر می‌توان دید لذا رسانه ها به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌ ها انتظار می رود در شناسانداین مجموعه به عموم مردم و مسوولان تصمیم گیر تلاش کنند تا ظرفیت کانون که مشابه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است بیشترمعرفی شود.

مدیرکل کانون هرمزگان نیز دراین  زمینه با اشاره به شعار آینده را باید ساخت و زندگی کردن تمرین می‌خواهد و ما برای این‌که واقعا آینده را بسازیم یک سری ابزار را به کار می‌گیریم،گفت: ماموریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حقیقت تربیت و پرورش انسان‌های فرهیخته است. 

پروین پشتکوهی افزود: مراکز ثابت فرهنگی هنری، کتابخانه پستی برای ارسال کتاب به کودکان روستا، واحد سیار برای ارائه خدمات به کودکان مناطق دور افتاده که کتابخانه ندارند و کانون زبان که در آن آموزش ۸ زبان زنده دنیا آموزش داده می‌شود؛ بخشی از فعالیت‌های کانون برای مخاطبان است.

وی با بیان اینکه امسال بیشتر از  ۳هزار زبان آموز از کانون منتفع شده‌اند گفت: چاپ کتاب، فیلم‌ و انیمیشن و نمایش از دیگر فعالیت‌های کانون است و همچنین تریلی سیار کانون برای شادی کودکان مناطق دور افتاده و آسیب دیده از بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله فعالیت جذابی اجرا می‌کند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان سید علیرضا عبادی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان سید علیرضا عبادی کانون پرورش فکری فعالیت های کانون فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

مدیرعامل و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور امروز با استاندار کرمان دیدار کردند. 

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دیدار به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) به مقوله کودک و نوجوان و برنامه‌های فرهنگی مرتبط با آن ها اشاره داشت و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سرمایه اجتماعی به نام اعتماد مردم در اختیار دارد و تولیدات این مجموعه مورد اقبال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر چاپ و نشر کتاب، فیلم و انیمیشن در حوزه اسباب بازی نیز وارد شده و بدین منظور نمایشگاهی با ۱۸۰۰ محصول طی ۱۰ روز برگزار شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در حوزه فیلم و انیمیشن حمایت‌های مالی، علنی و اکران را از تولیدات خواهیم داشت تا آثار به دست افراد توانمند و گروه‌های مختلف به نتیجه برسند.

علامتی برون‌سپاری کارها را از اهم کارها برشمرد و با بیان اینکه برجسته‌سازی شخصیت‌ها و نمادهای استانی و ملی در دستور کار کانون است، گفت: شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در تولیدات کانون پرورش فکری به رشته تحریر درآورده می‌شوند.

 فداکار، استاندار کرمان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای فعال از گذشته است و هدف‌گذاری و دربرگیری آن نیز با مهم ترین دوره سنی است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اجتماعی خوبی برای کار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان وجود دارد، افزود: ۲۷ دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان فرصتی برای کار در حوزه فرهنگ دینی و شهادت است.

استاندار کرمان شکل‌گیری شورای استانی کانون پرورش فکری را با حضور جمعی از دغدغه‌مندان و علاقمندان به این حوزه را برای طراحی و اولویت‌بندی برنامه‌ها موثر دانست.

وی تصریح کرد: آمادگی کمک و همراهی را در حوزه تولیدات ویژه کودکان و نوجوانان به ویژه چاپ کتاب را داریم.

فداکار برگزاری رویدادهای فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان از جمله شعر و قصه‌گویی در شهرها و روستاهای استان را موثر دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان