Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال 2021 برای جورجینیو به بهترین شکل ممکن پیش می رود.

ایتالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 میزبان لیتوانی است. روبرتو مانچینی چندین مهره کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و بازیکنانی چون کیه لینی و بونوچی نیز استراحت می کنند. جورجینیو در این بازی، کاپیتان آتزوری است.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ جورجینیو دومین کاپیتان غیرایتالیایی تاریخ آتزوری محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او متولد برزیل است و در 15 سالگی به ایتالیا آمد. پیش از جورجینیو فقط یک بازیکن با شرایط مشابه سابقه کاپیتانی در تیم ملی ایتالیا را دارد. میگل آنخل مونتوری بازیکن اصالتاً آرژانتینی تیم ملی ایتالیا بین سال های 1959 تا 1960، دو بار با بازوبند کاپیتانی آتزوری به میدان رفته است.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد واکنش مهدی قائدی به اشتباه تلویزیون قطر: اولین تجربه سرمربیگری ام را پیروز شدم توماس مولر: تضعیف لایپزیش؟ هیچ باشگاهی به زور بازیکنانش را نمی فروشد! علیرضا جهانبخش؛ جهان با من برقص! مسیر وارونه؛ مهاجم سابق لیورپول در 27 سالگی کارگر کارخانه شد! اینفوگرافیک جامع 109 گل ملی علی دایی/ اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند

ساسولو از 15 بازی اخیر خود در سری آ تا قبل از تقابل با اینتر به فقط یک برد رسیده بود.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ 2023/24 مقابل میزبان خود یعنی ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. قهرمان بدون رقیب سری آ فقط 2 شکست در فصل جاری داشته که هر دو باخت مقابل ساسولوی رده نوزدهمی بوده است.

ساسولو بیشترین برد تاریخ خود در سری آ را مقابل اینتر جشن گرفته است. (10) به عبارتی از 22 بازی دو تیم در سری آ، سهم هرکدام 10 برد و 2 تساوی بوده است. به نقل از اوپتا؛ ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ است که فاتح اسکودتو را دبل می کند. یوونتوس در فصل 1994/95 قهرمان سری آ شد اما هر دو بازی رفت و برگشت آن فصل را مقابل تورینو واگذار کرد. یوونتوس در فصل 2012/13 هم در شرایطی قهرمان سری آ شد که سمپدوریا 2 بار آنها را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید