Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@09:52:10 GMT

انصاری‌فرد: از همدردی مردم ایران متشکرم 

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۱۷۱

انصاری‌فرد: از همدردی مردم ایران متشکرم 

خبرورزشی –

در کمال تاسف و تاثر، صبح امروز خبر رسید عباس انصاری‌‎فرد مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس جان به جان آفرین تسلیم کرد. مرحوم انصاری‌فرد در سه دوره متفاوت، مدیریت بر باشگاه را برعهده داشت و از جمله مدیران سرشناس فوتبال ایران به شمار می‌رفت. 

از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس، با محمدحسن انصاری‌فرد برادر مرحوم عباس انصاری‌فرد تماس گرفته شد تا پیام تسلیت هواداران را به خانواده ایشان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدحسن انصاری‌فرد که خودش نیز مدیریت بر پرسپولیس را در کارنامه دارد، در شرایطی که نمی‌توانست اشک‌هایش را کنترل کند، به ما گفت: «از ابراز همدردی هواداران، اهالی جامعه فوتبال و ورزش و مردم عزیز ایران متشکرم. برادرم بی‌سروصدا این دنیا را ترک کرد. وضعیت روحی خوبی ندارم اما وظیفه خودم می‌دانم از سوی خانواده، از همه کسانی که به هر شکلی قصد همدردی با ما را داشتند، تقدیر و تشکر کنم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عباس انصاری فرد عباس انصاری فرد محمدحسن انصاریفرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران