Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:22:56 GMT

واکسیناسیون نانوایان خلخالی از فردا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۱۹۲

واکسیناسیون نانوایان خلخالی از فردا آغاز می‌شود

مسعود یگانه شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلخال با اشاره به دیدار صمیمی با نانوایان شهر خلخال اظهار کرد: به لحاظ اهمیت شغلی نانوایان و اقتضای شغلی و ارتباط گسترده آنان با مردم در هنگام خرید نان و صف‌های نانوایی، واکسیناسیون نانوایان در اولویت قرارگاه زیستی شهرستان خلخال قراردارد و از فردا واکسیناسیون نانوایان در مراکز تجمیعی شهرستان خلخال آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به‌این‌که در دیدار با نانوایان، از آن‌ها درخواست شد تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نان باکیفیت برای شهروندان خلخالی پخته شود، افزود: کم‌فروشی تضییع حقوق شهروندان بوده و تخلف است و در صورت مشاهده این مورد و استفاده از جوش شیرین در نانوایی‌ها، واحدهای مذکور پلمب خواهند شد.

سهیمه آرد نانوایی‌هایی بی‌کیفیت حذف می‌شود

سرپرست فرمانداری خلخال ادامه داد: به خاطر کمیت نباید از کیفیت نان مردم کاسته شود و اگر مردم از نانوایان راضی نباشند، سهیمه آرد ابلاغی آنان کسر و به واحدهای باکیفیت اضافه خواهد شد.

یگانه فروش آرد خام از نانوایی‌ها را ممنوع اعلام کرد و گفت: بازدیدهای سرزده از واحدهای نانوایی ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلفات اعلام شده از سوی دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و صمت شهرستان و اتحادیه نانوایان، واحدهای متخلف از ادامه فعالیت باز خواهند ماند.

وی از تجلیل از ۳ نانوای برتر خلخال به لحاظ پخت با کیفیت و رضایتمندی مردم خبر داد و بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها رعایت می‌شود و متصدیان نانوایی باید همچنان مراقبت‌های لازم در این خصوص را داشته باشند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسعود یگانه سهیمه آرد نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا

 به گزارش تابناک، حمید طریفی در نشست تشریح ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی پیش رو، با بیان اینکه از فردا ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: شرط ثبت نام، در دست داشتن برگه سنجش سلامت است.

معاون آموزش ابتدایی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول از فردا به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود افزود: ثبت نام الکترونیک به معنای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموز در آن مدرسه محسوب نمی‌شود، بلکه مدیر مدرسه باید شرایط را احراز کند.

وی ادامه داد: قواعد کلی ثبت‌نام در آیین‌نامه اجرایی مدارس ذکر شده و مقررات ثبت‌نام مشخص است. موارد خاصی در شرایط ثبت‌نام وجود دارد مانند اینکه والدین شاغل با گرفتن گواهی اشتغال می‌توانند فرزندشان را در مدرسه نزدیک محل کار خود ثبت‌نام کنند.

به گفته معاون آموزش ابتدایی، تیم‌های نظارت بر ثبت‌نام در مناطق مختلف مستقر می‌شوند.
 

شرایط ثبت‌نام اتباع به زودی فراهم خواهد شد

طریفی با بیان اینکه ثبت‌نام اتباع براساس دستورالعمل دیگری انجام می‌شود گفت: شرایط ثبت‌نام اتباع به زودی فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر خانواده‌ها بخواهند جابجایی دانش‌آموزان را انجام دهند شرایط مشخصی دارد افزود: این شرایط در سامانه مشخص است و می‌توانند طبق آن اقدام کنند. 

شرط سنی ثبت نام 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه متولدین دوم مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ می‌توانند ثبت‌نام پایه اول را انجام دهند گفت: در مناطق شهری ۸ سالگی و در روستاها تا ۱۰ سالگی ، ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام می‌شود. 

 

ثبت‌نام میان‌پایه‌ها بعد از امتحانات 

معاون آموزش ابتدایی با بیان اینکه ثبت‌نام میان پایه‌ها بعد از اعلام نتایج امتخانات دانش آموزان آغاز می‌شود اظهار کرد: برای ثبت نام میان پایه نیاز به مراجعه حضوری نیست. در مدارسی هم که در مناطق مرزی مناطق آموزشی هستند انعطاف لازم در همکاری با خانواده‌ها صورت خواهد گرفت.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • ◄ طرح مطالعاتی حوضچه جزیره لارک به زودی آغاز می شود
  • نانوایی‌های پدافندی در یزد ایجاد شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا / اعلام سن ثبت‌نام
  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز