Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر در جریان بازدید از مرز میلک سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: هدف اصلی از این سفر که به اتفاق دکتر دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی انجام شده دیدار با همکاران تلاشگر هلال احمر فعال در اجرای طرح نذر آب چهار و بازدید از منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های هلال احمر به اجرای طرح نذر آب چهار در سیستان و بلوچستان متمرکز است و بیش از ۱۰ شهرستان از این استان در حوزه فعالیت‌های این جمعیت قرار دارند.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امسال بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال از سوی خیران به اجرای طرح نذر آب چهار اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات خشکسالی همه ساله موضوع توزیع تانکر و آب معدنی مدنظر بود اما امسال بر ایجاد منابع پایدار آب متمرکز شده است که شامل لوله‌کشی و رساندن آب سالم به منازل خواهد بود و به یاری خدا جمعیت هلال احمر این فعالیت خود را به خوبی انجام خواهد داد.

همتی با بیان اینکه در مرز میلک سیستان و بلوچستان بیش از ۳۳ هزار مورد تست PCR کرونا تاکنون انجام شده است خاطرنشان کرد: برای مقابله با این ویروس جمعیت هلال احمر از اسفند سال گذشته تا امروز در ۱۶ استان کشور و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی نسبت به انجام تست PCR اقدام کرده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر نماینده مجلس شورای اسلامی جمعیت هلال احمر طرح نذر آب چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان