Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رضا حسن زاده کاپیتان ملی پوش سابق استقلال با اظهار نارضایتی از شرایط استقلال پیش از دیدار با الهلال عربستان گفت: دیگر چه اتفاقی بود باید رخ بدهد تا بفهمیم استقلال در شرایط غیر نرمالی راهی امارات شده است. گفت‌وگوی خبر ورزشی با رضا حسن‌زاده را می‌خوانید:

شرایط استقلال قبل از دیدار با الهلال را چطور ارزیابی می کنید؟

دیگر باید چه اتفاقی رخ دهد تا متوجه شویم شرایط استقلال در آستانه دیدار با الهلال نرمال نیست! دیدار با الهلال شوخی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با یک تیم درجه دو یا سه آسیا بازی نداریم با الهلالی بازی داریم که با ثروت‌ انبوهش بهترین بازیکنان مورد نیاز خود را خریداری کرده و ما اینجا درگیر مشکلات پایان ناپذیر خود هستیم. مجیدی روی حرف مددی مبنی‌ بر جذب بازیکنان مورد نظر و واریز پول به حساب بازیکنان قبل از سفر به امارات حساب کرده بود. شارژ مالی بازیکنان می توانست باعث ایجاد انگیزه و تمرکز هر چه تمام تر بازیکنان باشد اما متاسفانه مدیریت از این مسئله به سادگی عبور کرد. ما شنیده بودیم مددی با فرهاد همراه است و خوشحال شدیم از اینکه بالاخره کادر فنی و مدیریت مشکلات و سوء تفاهماتشان حل شده است. از این همه تناقض تعجب می کنم. از فرهاد می خواهم حرفش را بزند چرا که ما پشت او ایستاده‌ایم. این حمایت و پشت سر او ایستادن نه به خاطر مجیدی بلکه به خاطر استقلال است و وظیفه خود می‌دانیم از سرمربی تیم حمایت کنیم. این همه نابسامانی در قراردادها و مسایل مالی نشان می دهد استقلال مشکل مدیریتی دارد نه سرمربی! راستی هنوز هم مددی مدیرعامل است؟!

فعلاً که هست اما صحبت از آمدن خطیر، سعادتمند و آجورلو نیز شنیده می شود. نظرتان در خصوص کاندیداهای احتمالی چیست؟

سعادتمند که پیشتر بوده و خطیر هم که تکلیفش معلوم است چرا که تحصیلات مرتبط با فوتبال دارد. سردار آجرلو نیز کارنامه موفقی همراه با پاس داشته است. بهتر است هرچه زودتر تکلیف مدیرعامل آینده باشگاه مشخص شود تا همه از این شرایط بلاتکلیفی خارج شویم.

حضور گابریل روی نیمکت استقلال مقابل الهلال تا چه میزان تاثیرگذار است؟

بی شک همه منتظریم کیفیت کار گابریل پین را ببینیم. با توجه به آنچه که فرهاد مجیدی از او گفته باید ببینیم حضور او تا چه میزان تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم در استقلال بتواند دانش روز فوتبالش را بهترین شکل به تیم تزریق کند و در همین دیدار ابتدایی مقابل الهلال تاثیرات حضور و تفکرش را شاهد باشیم.

بازی تیم ملی مقابل عراق چطور بود؟

واقعاً از بازی ملی پوشان لذت بردم. یک بازی بسیار جذاب و جانانه و البته با حساب و کتاب که با گل زودهنگام علیرضا جهانبخش مسیر پیروزی فراهم شد. کار در عمق و استفاده صحیح از فضاها نشان می داد بازیکنان کارهای تمرین شده را به بهترین شکل اجرا کردند. البته ایران باید حرف اول آسیا را بزند چرا که از حضور بهترین بازیکنان در تیم ملی بهره مند هستیم و قطعاً با هدایت صحیح کادر فنی روزهای خوبی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود.

ملی پوشان استقلال با کمترین تاثیر در بازی با عراق به اردوی استقلال پیوستند. نظرتان چیست؟

پوشیدن پیراهن تیم ملی خود به تنهایی افتخار بزرگی است اما به نظرم از اینکه از حضور این بازیکنان در بازی با عراق استفاده نشد شاید بهتر هم شده باشد چرا که شما فکر کنید در این شرایط سخت استقلال اگر بازیکن تیم ملی این تیم نیز دچار مصدومیت می شد آن وقت مشکلی بر مشکلات آبی‌پوشان افزوده می شد. الان هم فکر می‌کنم ملی‌پوشان با روحیه‌ای بهتری به اردوی استقلال پیوستند و انشالله که در بازی مقابل الهلال مثمرثمر واقع شوند. امیدوارم در پایان استقلال بتواند با پشت سر گذشتن حریف عربستانی، گام به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا حسن زاده استقلال استقلال رضا حسن زاده دیدار با الهلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا