Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@07:09:03 GMT

وزیر موقعیت های اضطراری روسیه جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۴۷۵

وزیر موقعیت های اضطراری روسیه جان باخت

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی، ژنرال یوگنی زینیچف وزیر موقعیت های اضطراری روسیه امروز در یک مانور امدادرسانی آبی در منطقه مجاور قطب شمال در شمال روسیه به همراه الکساندر ملنیکوف کارگردان روس کشته شد.  

این مانور بین المللی در شمال استان کراسنویارسک در منطقه سیبری روسیه جریان دارد و زینیچف سعی کرد ملنیکوف کارگردان روس را از غرق شدن نجات دهد که خود کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات هایی از ۲۰ کشور ازجمله فنلاند، نروژ، دانمارک، کانادا و آمریکا و نیز بنیاد جهانی حیات وحش در این مانور امدادرسانی شرکت داشتند.  

ملنیکوف کارگردان روس برای انتخاب مکانی برای ساخت فیلم جدید خود در مورد قطب شمال و توسعه مسیر دریایی شمالی در این مانور امدادرسانی حضور یافته بود و هنگامی که از صخره ای به آب افتاد، زینیچف برای نجات وی به آب پرید.  

یوگنی زینیچف ۵۶ ساله از ماه می سال ۲۰۱۸ وزیر موقعیت های اضطراری روسیه بود.

برچسب‌ها مسکو روسیه ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو روسیه ایرنا مسکو روسیه ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد

وزیر دفاع روسیه گفت که ارتش این کشور باید کمیت و کیفیت تولید تسلیحات خود را به منظور حفظ سرعت پیشروی‌های روسیه در جنگ با اوکراین بالا ببرد.

به گزارش ایسنا، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، امروز (چهارشنبه) گفت که روسیه باید کمیت و کیفیت تسلیحات خود را به منظور حفظ  سرعت پیشروی‌های روسیه در منطقه عملیاتی در اوکراین بالا برده و ترکیب رزمی نظامیان خود را گسترش دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو در جلسه‌ای در مقر فرماندهی مشترک نیروهای مسلح روسیه گفت: برای حفظ سرعت لازم حملات و اطمینان یافتن از تقویت توان رزمی گروه نظامیان برای اقدامات بیشتر، افزایش کمیت و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی‌ ارسالی برای نیروها لازم است.

او بیان کرد که فرماندهی مرکزی ارتش در حال انجام دادن فعالیت‌های هدفمندی برای تحقق این امر است.

شویگو همچنین گفت: با برخی شرکت‌های صنعتی قراردادهایی به شرط ظرفیت کامل آن‌ها و کاهش حداکثری بازه تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی امضا شده است.

افزون بر این، وزارت دفاع روسیه، دیروز اعلام کرد که تجهیزات جدید برای دفاع پهپادی روسیه در طی این جلسه به شویگو ارائه شده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نتایج مدرن‌سازی تسلیحات استاندارد جهت بالا بردن بازدهی و قابلیت مبارزه با پهپادهای دشمن و حفاظت نیروها در مقابل پهپادهای دشمن در خط مقدم به وزیر دفاع ارائه شد.

طبق تصاویر ویدیویی ارائه‌شده توسط وزارت دفاع روسیه، این تجهیزات جدید شامل یک مسلسل ضد هواپیما با یک قطعه نشانه‌روی جدید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • اعتراف وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب
  • چراغ سبز غرب به اوکراین برای حمله به روسیه
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم