Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مرکز توسعه فرهنگی و اجتماعی از برگزاری مراسم «سفره‌های کرامت پدری» بهمناسبت ایام شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) به منظور تکریم از دختران شهدای فاطمیون وبی سرپرست برای دومین بار در کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا اشراقیان ضمن اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام با عنوان «سفره‌های کرامت پدری» که به همت مرکز توسعه فرهنگی و اجتماعی (سازمان مردم نهاد) و حسینیه مبارکه محبان الزهرا سلامالله علی‌ها (یوسف آباد) برگزارمیشود، اظهارکرد: برای دومین سال پیاپی در کشور امسال این مراسم در روز ۶ صفر (۲۲ شهریور ماه) مقارن با ایام شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) در امامزاده عبدالله شهرری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در این روز سفره اکرام مومنانه ویژه پذیرایی دختران شهدای فاطمیون وبی سرپرست برپا خواهد شد، گفت: امسال بهدلیل محدودیت‌های کرونایی مراسم را محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارکرده و حدود ۲۰۰نفرازایتام۲تا۶ساله به همراه مادرانشان حضور خواهند داشت؛ که پس از اجرای برنام‌هایی به منظور آشناییاین عزیزان با شخصیت حضرت رقیه (سلام الله علیها)، هدایایی بهعنوان یادگاری به آن‌ها اعطاخواهدشد.

اشراقیان تصریح کرد: این مجموعه به طورکلی نزدیک به ششصد خانواده یتیم را از مورد حمایت مادی و معنوی قرار میدهد؛ این خانواده‌ها به فراخور نوعنی از شان تحت پوشش خدمات حمایتی این مرکز قراردارند.

وی در پایان، برپایی «سفره‌های کرامت پدری» بصورت هرساله و در ایام شهادت حضرت رقیه سلامالله علی‌ها را حرکتی ارزشمند دانست و در راستای سایر فعالیت‌های محرم و صفر از اهتمام این مرکز جهت ادامه اینپویش خیرخواهانه در جهت شناخت و الفت دختران با دخت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خبر داد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری طرح ملی حمایت از «فقراء»، «ایتام» و «زندانیان غیرعمد»

انتهای پیام/

برچسب ها: ایتام سفره های کرامت پدری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایتام سفره های کرامت پدری ایام شهادت حضرت رقیه سفره های کرامت پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز