Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:25:17 GMT

۱۰ رستوران غیر عادی و شگفت انگیز در جهان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۹۱۸

۱۰ رستوران غیر عادی و شگفت انگیز در جهان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رستوران‌ها در هنگام گشت و گذار طبق معمول نخستین انتخاب ما هستند جایی کـه حتی خوردن یک وعده‌ی کوچک در آن می‌توانند مانند یک جشن کوچک لذتبخش باشه در این مطلب قصد داریم ۱۰ تا از غیر عادی‌ترین رستوران های جهان را برایتان نام ببریم.

با این حال اگر چه رستوران های معمولی و دنج با غذا‌های خوشمزه نیز می‌توانند یک تجربه‌ی خوب را رقم بزنند رستوران‌هایی نیز در جهان وجود دارند کـه فراموش نشدنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی همه‌ی چیز درباره قیمت و کیفیت غذا نیست اگر چه این دو موارد مهمی محسوب می‌شوند، اما رستوران‌هایی کـه چیز‌های جدیدتری نیز برای ارائه دارند حسابشان جداست.در این جا درباره غیرعادی‌ترین یا بـه یاد ماندنی‌ترین رستوران های جهان صحبت می‌کنیم.

رستوران ایتا در مالدیو
ایتا بـه معنای «مادر مروارید» نام یک رستوران در مالدیو اسـت کـه بخاطر موقعیت مکانی و معماری و غذا‌های فوق العاده اش مشهور و مقام اول فهرست را بـه خود اختصاص داده اسـت.

این رستوران شگفت انگیز کـه حدود ۵ متر زیر دریای زیبای مالدیو ساخته شده هر بار حداکثر ۱۴ مهمان میپذیرد کـه با پایین رفتن از پله های مارپیچ می‌توانید بـه آن برسید.این رستوران منظره‌ای فراموش نشدنی از گونه های حیرت آور‌ی ماهی و صخره‌ها برای مهمانان فراهم خواهد کرد.

بار و رستوران ورتیگو در بانکوک
این رستوران در بالای یک آسمان خراش واقع شده و بخشی از یک هتل اسـت کـه باوجود یکبار در ان؛ می‌توانید هم زمان با خوردن نوشیدنی تان از حس شناور بودن نیز لذت ببرید

رستوران ویستا در کامبوج
این رستوران در مرکز مجمع الجزایر کورونگ در کامبوج واقع شده و بخشی از یک هتل خصوصی اسـت.مهمانان در این هتل می‌توانند با قدم زدن بر روی پلی واقع بر آب های زلال و گسترده‌ی اقیانوس بـه هتل برسند.سرآشپز‌هایی کـه در این رستوران حضور دارند با ترکیب غذا‌های غربی و طعم های محلی غذا‌هایی خوشمزه و تازه تهیه می‌کنند.

کافه دیزستر در اسپانیا
دیزستر بـه معنای فاجعه نام رستورانی عجیب در یرت د مار اسپانیاست؛ این کافه رستوران علاوه بر طراحی شگفت انگیز؛ ایده جالبی نیز داردافرادی کـه در این جا غذا می‌خورند می‌توانند بـه طور کاملا ایمن هر از گاهی زمین لرزه‌هایی با مقیاس ۷.۸ ریشتر تجربه کنند.

رستوران گروتو در تایلند
پنجمین رستوران جالب فهرست ما در تایلند واقع شده و با نام دیگرش یعنی “کیو داینینگ” نیز شناخته می‌شود.معمار در طراحی این رستوران از یک غار کمک گرفته و غذا در غاری در ساحل مشهور “فراننگ” سرو می‌شود کـه مهمانان هم زمان علاوه بر لذت بردن از مناظر از تخصص سرآشپزان در سرو غذا‌های دریایی نیز لذت می‌برند.

رستوران لانه‌ی پرنده در تایلند
این رستوران منحصربفرد دریک اقامتگاه واقع شده و یکی از جالب‌ترین رستوران های جهان اسـت.افرادی کـه برای نخستین بار این رستوران را می‌بینند بسیار حیرت زده می‌شوند چرا کـه همانند اسم آن؛ رستوران واقعا مانند لانه‌ی پرنده و حدود ۵ متر بالاتر از سطح زمین قرار گرفته اسـت.

در این رستوران نه تنها از وعده های غذایی لذت خواهید برد بلکه عاشق تماشای مناظر از این ارتفاع خواهید شد؛ برای سرو غذا در این رستوران از نوعی سیستم زیپ لاین استفاده می‌شود.

هووافن فوشی در مالدیو
این اقامتگاه کـه دریک جزیره خصوصی در مجموعه جزایر شمالی آتل واقع شده از محبوبیت بسیار زیاد و همچنین امتیاز پنج ستاره برخوردار اسـت و باوجود استخر بزرگ و شیک ان یک تجربه منحصر بفرد را ایجاد می‌کند.در این رستوران مهمانان می‌توانند درکنار ساحل ودر خانه‌هایی شخصی یک غذای باشکوه بخورند.


رستوران آبشار در فیلیپین
این رستوران کـه در شهر سن پابلو در فیلیپین واقع شده بخشی از اقامتگاه ویلا اسکودرو می‌باشد کـه غذا‌های اصیل ان بسیار خوشمزه و فوق العاده هستند و روی میز‌های بامبو سرو می‌شوند.

در این رستوران مهمانان هنگام غذا خوردن از فرو بردن پاهایشان در آب زلال لذت می‌برند و علاوه بر ان از منظره‌ی آبشار شگفت انکیز لاباسین کـه همانند یک تهویه کننده‌ی طبیعی عمل می‌کند نیز لذت می‌برند.اغلب در این رستوران موسیقی سنتی و نمایش های مربوط بـه رقص نیز انجام می‌شود.

رستوران سنگی در زنگبار
زنگبار یک جزیره محبوب اسـت کـه در اقیانوس هند واقع شده؛ اگر عاشق آب زلال و سواحل ماسه‌ای هستید عاشق این رستوران خواهید بود.آب و هوای این منطقه بسیار مطبوع و دارای اقامتگاه‌هایی جذاب اسـت، اما علاوه بر این‌ها رستورانی جالب در این منطقه وجوددارد کـه توجه توریست‌ها را جلب می‌کند.

این رستوران بـه شکل یک صخره در آب ساحل واقع شده و می‌توان با سوار شدن بـه قایق یا شنا بـه ان رسید، اما فقط ظاهر این رستوران نیست کـه توجه‌ها را جلب کرده بلکه غذا‌های شگفت انگیز ان نیز دست کمی از ظاهر ان ندارند.

رستوران یخی در عربستان
عربستان بـه دلایل زیادی یکی از محبوب‌ترین مکان های گردشگری در دنیاست پس قرار گرفتن یکی از رستوران های ان در این فهرست نیز چندان جای تعجب ندارد.

شاید برایتان عجیب باشد کـه در عربستان یک رستوران یخی وجوددارد، ولی باید باور کنید کـه این رستوران تماما از یخ ساخته شده و برای فضای داخلی از چیزی جز یخ استفاده نشده اسـت.بنابر این افراد برای بازدید از ان همیشه باید لباس گرم بـه همراه داشته باشند؛ این رستوران بـه دلیل معماری و طراحی منحصربفرد خود محبوب شده اسـت.

شاید بـه دلیل سرمای زیاد نتوان زیاد در آن حضور داشت، اما در هر صورت یکی از بـه یاد ماندنی‌ترین لحظات برای هر توریست محسوب می‌شود.

منبع:تالاب

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رستوران معروف شگفت انگیز رستوران ها شگفت انگیز واقع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو هتل در آمستردام

به همین دلیل در این شهر تعداد زیادی هتل برای میزبانی از مسافرین وجود دارد. در شهر برای رزرو هتل آمستردام شما می‌توانید از هتل‌های لوکس و لاکچری تا هتل‌های اقتصادی و اکونومی را پیدا کنید. از هتل‌های اقتصادی که در مرکز این شهر واقع شده است می‌توان به هتل «تو استی» اشاره کرد. در ادامه این مطلب سعی می‌کنیم امکانات این هتل را برای شما بررسی و هتل را به شما معرفی کنیم.

امکانات رفاهی هتل

هتل تو استی از هتل‌های سه ستاره آمستردام است، که در کنار قیمت مناسبی که ارائه می‌دهد، امکانات رفاهی بسیار کاملی نیز دارد. برای رزرو هتل آمستردام که اقتصادی باشد، صد درصد این هتل گزینه خوبی برای شما به حساب می‌آید. در این هتل امکانات رفاهی رایگانی در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. اگر شما با ماشین شخصی خود به شهر آمستردام رفته‌اید، پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این امکان خیال شما را بابت امنیت ماشین راحت می‌کند.

با رزرو هر یک از اتاق‌های هتل صبحانه بین‌المللی در رستوران هتل بصورت سلف سرویس برای شما سرو می‌شود. در کنار این امکانات در تمامی قسمت‌های هتل حتی محوطه‌های آزاد نیز اینترنت پر سرعت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر شما علاقه‌مند به ورزش هستید هتل تو استی یک گزینه مناسب به حساب می‌آید، چرا که هتل دارای یک سالن بدنسازی مجهز است که بوسیله مربیان متخصص اداره می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از این باشگاه بدنسازی برای عموم مردم آزاد است، و با پرداخت شهریه می‌توانید از آن استفاده کنید. بدون شک بعد از هر تایم ورزشی که داشته باشید بدن شما کوفته می‌شود و احساس خستگی می‌کنید.

با قرار گرفتن سونا در کنار مجموعه ورزشی هتل شما بعد از ورزش می‌توانید از آن استفاده کنید و تمامی خستگی ورزش را از یاد ببرید. اگر شما علاقه به گشت و گذار در شهر دارید هتل به شما دوچرخه‌هایی کرایه می‌دهد، تا در کنار خانواده و دوستان بتوانید براحتی در شهر گشت و گذار کنید. در کنار تمامی این امکانات یک ویژگی، هتل را به هتلی خاص تبدیل کرده است. اگر شما به شهر آمستردام سفر کرده‌اید و در نوع و حلال بودن غذاهای هتل و رستوران‌ها شک دارید، هتل با قرار دادن یک آشپزخانه در مجموعه خیال شما را راحت کرده است. بطوریکه با تهیه مواد غذایی شما می‌توانید برای خانواده خود آشپزی کنید.

رستوران و کافی شاپ هتل

بدون شک یکی از تجربه‌های خاص هر سفر میل کردن غذاهای سنتی آن کشور است. در رستوران هتل که بصورت تخصصی روی انواع غذاهای سنتی این کشور کار می‌کنند، این امکان برای شما فراهم می‌شود. در این رستوران از با کیفیت ترین و بهترین متریال روز استفاده می‌شود، تا شما با خیال راحت از غذا میل کنید. ویو رستوران هتل بسمت خیابان‌های زیبای آمستردام است که لذت غذا خوردن را برای شما چند برابر می‌کند. همچنین شما می‌توانید با سفارش از این رستوران غذا را در اتاق خود میل کنید. در کنار این رستوران یک کافی شاپ قرار گرفته، که بصورت تخصصی بر روی نوشیدنی‌های گرم و سرد کار می‌کند. شما از این کافی شاپ نیز می‌توانید نوشیدنی‌های محلی شهر آمستردام را تهیه کنید و از محیط آرام و دنج کافه لذت ببرید.

انواع و امکانات اتاق‌های هتل

با اینکه هتل تو استی از هتل‌های سه ستاره آمستردام است. اما طراحی تمامی اتاق‌ها طراحی لوکس و لاکچری هستند تا شما در آن‌ها احساس راحتی کنید. اتاق‌های هتل مناسب تعداد یک تا پنج نفر هستند. پس این هتل یک مقصد مناسب نیز برای سفرهای خانوادگی شما به حساب می‌آید. تمامی اتاق‌های هتل ویو بسمت خیابان‌های شهر دارند که در شب منظره‌ای خیره کننده را بوجود می‌آورد. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی مانند روم سرویس 24 ساعته، پرده‌های الکترونیک، سیستم صوتی مرکزی، مینی بار ، تلویزیون، مبلمان و تخت لوکس و پک لوازم بهداشتی یکبار مصرف وجود دارد. در برخی از اتاق‌های خانوادگی هتل، یک محوطه تحت عنوان نشیمن برای دورهمی‌های شبانه شما وجود دارد. برای رزرو اتاق‌های هتل بهتر است که حداقل از یک الی دو ماه قبل اقدام کنید.

به‌دلیل قیمت اقتصادی که هتل ارائه می‌دهد اتاق‌های مجموعه زود رزرو می‌شوند. بخصوص در فصل‌های اردیبهشت و فروردین که فصل لاله‌های هلند است باید خیلی زودتر نسبت به رزرو اقدام کنید. هزینه رزرو اتاق‌های هتل متغیر است و به عوامل مختلفی مانند پیک سفر و تعطیلات بستگی دارد. ولی بطور متوسط شما باید حداقل شبی هشت میلیون تومان برای رزرو اتاق هزینه کنید. لازم به ذکر است که اگر با کودک خردسال خود به سفر می‌روید که سن او کمتر از سه سال است، بابت خدمات رسانی به کودک شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

رزرو هتل

شما هم اکنون می‌توانید در سایت علی بابا به رزرو هتل آمستردام اقدام کنید. در سایت تمامی امکانات رفاهی هتل تو استی و سایر هتل‌ها قرار گرفته تا شما هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده، و انتخابی مطمئن داشته باشید. برای رزرو هتل شما و انتخابی مطمئن تر می‌توانید نظرات کاربران را در سایت مطالعه کنید.

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • رزرو هتل در آمستردام
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است