Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت روز لپ تاپ‌های ایسوس، لنوو، اپل، دل، اچ پی و ... در بازار لپ تاپ به تاریخ پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پول نیوز، بررسی وضعیت بازار نشان می دهد ۱۰ مدل لپ تاپ جزو پرطرفدارترین دستگاه های بازار در مرداد 1400 هستند که در محدوده قیمتی 9 میلیون تا 30 میلیون تومان به فروش می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook X540UA - DM527با قیمت 12 میلیون و 270 هزار تومان به فروش می رسد که می توان آن را جزو ارزان‌ترین و پرطرفدارترین دستگاه ها به شمار آورد.


لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5-A نیز اکنون به قیمت 25 میلیون و 350 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

در ادامه قیمت 10 لپ تاپ پرفروش موجود در بازار جمع آوری شده است؛

نام کالا

قیمت

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook X540UA - DM527

۱۲,۲۷۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

۹,۱۷۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5-A

۲۵,۳۵۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - E

۸,۶۵۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook S533EQ - A

۳۰,۵۵۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 - 15IML05 - NPA

۱۷,۲۲۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل VivoBook R565MA-BR211

۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire A315-42-R5UA

۱۰,۷۸۰,۰۰۰ تومان

لپتاپ 15 اینچی ایسوس مدل TUF FX505DT-HN665

۲۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل dw3046ne

۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ امروز قیمت لپ تاپ در دیجی کالا قیمت لپ تاپ ایسوس قیمت لپ تاپ امروز 18 شهریور 1400 اینچی ایسوس مدل VivoBook لپ تاپ 15 6 اینچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت

دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و در بخش حواله ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش فارس، همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش یافته است.

* کاهش ۲۳ هزار تومانی قیمت طلا در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۹۵۰ هزار تومانی به نرخ ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۱۰۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۱۶ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۶۰۰ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبرو شد.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۳ صدم درصدی به نرخ ۲۳۳۸ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳