Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با بیان واکسیناسیون ۲ هزار نفر در مراکز تجمیعی این جمعیت در استان، گفت: ۱۸۵۶ نفر دز دوم واکسن و ۲۳۶ نفر نیز دز اول واکسن کرونا را تاکنون در مراکز ۳ گانه هلال احمر استان دریافت کرده اند.

او در خصوص نوع واکسن تزریقی نیز افزود:۱۳۹۷ دز از واکسن‌های تزریق شده از نوع سینوفارم، ۴۰۵ دز آسترازنکا، ۲۱۵ دز کووبرکت و ۷۵ دز هم از نوع سابرینا (کووپارس) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخاری گفت:۱۰۳ نفرعضو داوطلب و ۱۱۵ نفرعضو جوان جمعیت هلال احمراستان در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت به عنوان واکسیناتور و ثبات مشارکت دارند.

او افزود:علاوه بر آن، ۵۶۹ نفر عضو جوان، ۲۵۵ عضو داوطلب و ۱۹۲ نفراز امدادگزان هلال احمراستان نیز در ۲۵ مرکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان مشارکت دارند.

غلامعلی فخاری گفت: در راستای ابلاغ ریاست جمعیت هلال احمر و با هدف تقویت تعامل بین بخشی و به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و تسریع در فرایند واکسیناسیون شهروندان، مقرر شد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در چند شهرستان، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمراستان راه اندازی شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود:این مراکز در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل تجهیز شد که عملیات تزریق واکسن به شهروندان و گره‌های هدف نیز زیر نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان در حال انجام است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمرمازندران واکسن کرونا ویروس کرونا جمعیت هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان