Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین با حضور مدیران عامل این صنعت، در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به منظور بررسی مسائل مرتبط با صنعت آب و برق استان قزوین، جلسه شورای انسجام بخشی این صنعت با حضور مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو در این استان، همراه با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی و میزبان این جلسه در ابتدا به تشریح عملکرد نیروگاه در تامین برق پایدار پرداخت و در ادامه با اشاره به عبور از پیک مصرف برق، از تعمیرات به موقع و بهره برداری مبتنی بر استاندارد، به عنوان عامل مهم در آمادگی این نیروگاه در فصل پیک تابستان یاد کرد.

در ادامه، ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان با اشاره به نقش حیاتی آب و برق در تامین نیاز حیاتی هموطنان گفت: وظیفه این صنعت، تامین آب و برق شهروندان است که امسال با توجه به شرایط آب و هوایی و کاهش نزولات آسمانی، سال سختی برای صنعت آب و برق بود که به دشواری از آن عبور کردیم.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان در ادامه به موضوع مسکن کارکنان این صنعت در  استان پرداخت و بیان کرد: یکی از موضوعات مورد بحث، مسکن کارکنان است که لازم است برای حل این مساله، راه کارهای منطقی و عملی را مورد بحث قرار دهیم، از این روی برای حل مشکل مسکن کارکنان صنعت آب و برق باید مدیران عامل این صنعت، با برگزاری جلسات مختلف، به راهکارهای عملی و منطقی دست یابند.

برگزاری مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه برای انعکاس تلاش کارکنان این صنعت، موضوع دیگری بود که ملکی در این جلسه به آن اشاره کرد.

در ادامه، مسعود مرادی مدیرعامل شرکت تولید برق شهید رجایی از مدیرعامل و کارکنان نیروگاه به دلیل تلاش در انجام تعمیرات سریع و بی وقفه برای کسب آمادگی تولید واحدهای این نیروگاه به ویژه در ایام پیک تابستان تشکر کرد و با اشاره به تلاش وزارت نیرو برای توسعه زیرساخت های تولید برق، از احداث نیروگاه 500 مگاواتی  کلاس F در شهرستان بویین زهرا خبر داد. 

در ادامه، مدیران عامل صنعت آب و برق استان، هر یک به نکات مرتبط با موضوع جلسه پرداخته و عملکرد حوزه خود را به منظور هماهنگی و تبادل نظر، تشریح کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروگاه شهید رجایی قزوین صنعت آب و برق استان مدیران عامل شهید رجایی عامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور از سوی سرلشکر باقری ابلاغ شد که به موجب آن تکالیف جدیدی از سوی این کارگروه برای دستگاه های اجرایی کشور تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره 2972 مورخ 1403/02/09 توسط سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (576) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب 2 /3 /1375 محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 7 /9 /1372 با مستنکف رفتار خواهد شد.

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه