Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، زارعی مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: ۲۹ نفر از دانش آموزان اهری با کسب رتبه‌های برتر استانی در مسابقات گیاهان دارویی و طب ایرانی، کد نویسی، فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته، انرژی‌های نوین، نانو فناوری و نجوم توانستند به مرحله کشوری دومین جشنواره علمی-پژوهشی دانش آموزی راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تلاش‌های دانش آموزان برگزیده و راهنمایی‌های دبیران تخصصی پژوهش سرا و نیز همکاری مدیران و عوامل اجرایی مدارس برگزیده در این مسابقات تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سرای خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی

پارسائیان معاون فرهنگی و هنری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج یزد در بخش خواهران و برادران با موضوعات استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، ایران زیبا و ایران قوی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ بانوی ایرانی، افزایش جمعیت و فرزند آوری، مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ بانوی ایرانی، امید افرینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: تعدا ۶۵ گروه در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۲۵ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۵ گروه برادران و ۱۰ گروه خواهران بودند.

پارسائیان ادامه داد: شروع فراخوان و مهلت ارسال آثار از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ بود و بازبینی آثار از ۱۵ فروردین ماه تا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرهنگ پارسائیان یاداور شد: بخش نهایی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و گروه‌های برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
 
ترویج روحیه و معارف انقلابی با زبان هنر و زمینه سازی برای ظهور و بروز استعداد‌ها هم از اهداف برپایی این جشنواره به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان