Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید علی‌حسینی، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این مسابقات که با حضور ۹ تیم از استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد، از ۱۴ آبان ماه آغاز می‌شود که قرار است برای نخستین بار تیم منتخب جوانان استان اردبیل نیز با سرمربیگری رضا روحی و اکبر خورشیدی در این مسابقات حاضر شده و به عنوان قطب وزنه‌برداری کشور استعدادهای نابی را به وزنه‌برداری معرفی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در مجموع در این تیم به عنوان نماینده استان در لیگ برتر، ۲۰ وزنه‌بردار و کادر فنی و مربیگری حاضر خواهند شد که امیدواریم نتایج به دست آمده نیز به نفع استان بوده و بهترین شرایط را در رشته وزنه‌برداری برای افتخارآفرینی مجدد استان اردبیل شاهد باشیم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل، استان اردبیل را قطب وزنه‌برداری کشور توصیف کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا وزنه‌برداری استان اردبیل با قوت و قدرت به سطح اول وزنه‌برداری کشور بازگردد تا در مسابقات جهانی، بین‌المللی و المپیک بتوانیم افتخارآفرینی بیشتری را داشته باشیم.

علی‌حسینی از حضور سه نفر وزنه‌بردار از این استان در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: طاها نعمتی‌مقدم، ابوالفضل حاجی‌پور و عرفان ابراهیم‌زاده در رده سنی نوجوانان در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر هستند.

او در ادامه تصریح کرد: مسعود نصرتی نیز وزنه‌بردار جوان خطه اردبیل در تیم ملی وزنه‌برداری جوانان حاضر است تا با حضور قدرتمندانه در این تیم‌ها بتواند برای این استان و کشور افتخارآفرینی کند.

علی‌حسینی افزود: شرایط برای توسعه رشته وزنه‌برداری با حضور جوانان و نوجوانان علاقمند مهیاست هر چند که وضعیت کرونایی و تعطیلی باشگاه‌ها به این روند خللی وارد کرده اما سعی بر این است تا با حل مشکل کرونا و با همراهی فدراسیون بهترین استعدادهای وزنه‌برداری در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان شناسایی و با حضور در این تیم برای کشور افتخارآفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشور بیان کرد: مربیان توانمند استان اردبیل نیز همپای دیگر مربیان سرشناس کشوری تلاش می‌کنند تا به تقویت تیم وزنه‌برداری در رده‌های پایه کمک کنند که امیدواریم با سخت‌کوشی مجموعه باشگاه‌های کشور بتوانیم در وزنه‌برداری برای کشور افتخارات بیشتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر وزنه برداری اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور استان اردبیل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند