Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی اشتغال به معتادان بهبودیافته در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حداقل باید یک سال از پاکی افراد متقاضی تسهیلات گذشته باشد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به‌منظور اشتغال‌زایی و عدم بازگشت فرد به اعتیاد پرداخت می‌شود، عنوان کرد: متقاضیان باید گواهی فنی و حرفه‌ای یا پروانه کسب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به معتادان بهبودیافته در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: ۱۸ کمپ ترک اعتیاد بدون درمان دارویی، ۷ مرکز «MMT» و یک مرکز درمان بازتوانی زیر نظر بهزیستی در استان فعالیت می‌کنند.

عسگری ادامه داد: بیش از هزار و ۷۹۵ معتاد در مراکز ترک اعتیاد استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۵۲ نفر از معتادان بستری در مراکز ترک اعتیاد بهزیستی چهارمحال و بختیاری از بانوان هستند، افزود: یک مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان در استان فعالیت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری به شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: افرادی که به مراکز درمانی ترک اعتیاد استان مراجعه می‌کنند پس از گرفتن تست کرونا ۱۴ روز در قرنطینه به سر می‌برند و پس‌ازآن به بخش عمومی منتقل می‌شوند.

عسگری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در مرکز جامع درمان بازتوانی، اظهار کرد: در این مرکز به‌منظور بالا بردن مهارت افراد در حال ترک دوره‌های آموزشی ساخت اجاق‌گاز، پرورش ماهی زینتی و گوهر تراشی برگزار می‌شود.

وی برگزاری این دوره‌ها را راهی برای کسب حرفه افراد در حال ترک عنوان کرد و افزود: معتادان بهبودیافته می‌توانند پس از بهبودی اقدام به ایجاد کارگاه کنند.

کد خبر 5300492

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی چهارمحال و بختیاری تسهیلات اشتغالزایی مرکز بازپروری معتادان ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون گرگان تعاونی اردبیل واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام خراسان رضوی معتادان بهبودیافته چهارمحال و بختیاری ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب