Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال اینکه تراکتور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نکند بسیار بالاست.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/6/18؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد

پنجربه نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ پرسپولیس تا 17 شهریور فرصت داشت تا طلب گابریل کالدرون را پرداخت کند و از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش جلوگیری کند که این اتفاق رخ نداد و پنجره بسته شد.

البته پرسپولیس خود را برای این اتفاق آماده کرده بود و برای همین پیش از بسته شدن پنجره، خریدهای خود را انجام داده بود، تنها سرخ ها از خرید بازیکن خارجی منع شدند که آن هم به خاطر همین حکم قطعی درخصوص پرونده گابریل کالدرون بود.

مجید صدری، رئیس هیات مدیره و سرپرست پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد که با ارسال نامه هایی به فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و شخص گابریل کالدرون، خواستار مهلت 2 ماهه ای هستند تا بدهی او را پرداخت کنند.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا آخر شهریور بدهی خود را تسویه کند تا خطری درخصوص حضورش در لیگ قهرمانان آسیای سال آینده نباشد.

تراکتور: بازی با النصر را عقب بیندازید یا انصراف ما را بپذیرید!

با توجه به شرایط پیش آمده، باشگاه طی نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال، خواستار تعویق دیدار مقابل النصر عربستان شد. 
باشگاه تراکتور طی این نامه با اشاره به اینکه از بین 18 بازیکن حاضر در لیست آسیایی، سه بازیکن به نام‌های محمد عباس‌زاده، علی فتحی و سید محمد خرم الحسینی؛ مصدوم هستند و پیمان بابایی نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند تراکتور را در دیدار مقابل النصر همراهی کند. همچنین تست کرونای دو نفر از بازیکنان نیز امروز مثبت اعلام شده و ضمناً صیاد کوکبی نیز قرارداد خود را فسخ کرده است. 
بر این اساس، با توجه به تعداد بازیکنان باقی مانده در لیست اعلامی به AFC که به حدنصاب قانونی نمی‌رسد، باشگاه تراکتور طی این نامه خواستار تعویق دیدار مقابل النصر و یا موافقت با انصراف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شده است. 

درخواست تراکتور از AFC برای جایگزین کردن بازیکنان جدید

باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و AFC خواستار جایگزین کردن بازیکنان جدید در لیست خود شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پیرو نامه‌ ارسالی قبلی باشگاه درخصوص تعویق دیدار مقابل النصر عربستان، با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، باشگاه تراکتور طی نامه‌ای خواستار جایگزین نمودن بازیکنان جدید به جای بازیکنان مصدوم و کرونایی خود شد.

بر این اساس باشگاه تراکتور که به دلیل مصدومیت، محرومیت و مثبت شدن تست کرونایی تعدادی از بازیکنان حاضر در لیست آسیایی، از لحاظ حد نصاب قانونی تعداد بازیکنان برای دیدار مقابل النصر عربستان دچار مشکل بود، طبق درخواست ارسال شده، خواستار اعطای فرصت جهت جایگزین نمودن پنج بازیکن امید در لیست خود شد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر شد / رسمی

کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان سرمربی تیم ملی مصر شد.

به گزارش طرفداری، اتحادیه فوتبال مصر در توییتر خود نوشت: کارلوس کی روش سرمربی بعدی تیم ملی مصر خواهد بود. دستیاران، مربی بدنساز و آنالیزور او هفته آینده برای عقد قرارداد به قاهره سفر خواهد کرد.

عباس انصاری فرد بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش طرفداری، عباس انصاری فرد برادر بزرگ‌ تر محمد حسن انصاری فرد که در روزهای اخیر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری بود، جان خود را از دست داد.

عباس انصاری فرد در سال های 1369 تا 1372، 1380-1381 و 1387-1388 مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت.

رسانه طرفداری به خانواده عباس انصاری فرد و جامعه ورزش تسلیت می گوید.

لهستان 1-1 انگلیس؛ نجات لحظه آخری عقاب ها

کوزوو 0-2 اسپانیا؛ خیز لاروخا برای کسب بلیت جام جهانی

ایسلند 0-4 آلمان؛ عطش تیم فلیک سیری ناپذیر است

بلاروس 0-1 بلژیک؛ در یک قدمی صعود

ایتالیا 5-0 لیتوانی؛ تیم مانچینی کم کم آماده سفر به قطر می شود

 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد واکنش مهدی قائدی به اشتباه تلویزیون قطر: اولین تجربه سرمربیگری ام را پیروز شدم توماس مولر: تضعیف لایپزیش؟ هیچ باشگاهی به زور بازیکنانش را نمی فروشد! علیرضا جهانبخش؛ جهان با من برقص! مسیر وارونه؛ مهاجم سابق لیورپول در 27 سالگی کارگر کارخانه شد! اینفوگرافیک جامع 109 گل ملی علی دایی/ اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیدار مقابل النصر گزارش طرفداری عباس انصاری فرد باشگاه تراکتور بسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم