Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، داود عبدالهی فرد اظهار کرد: به دلیل گرانی لوازم خانگی ایرانی و خارجی، گرایش مردم به خرید اثاثیه دست دوم از سمساری‌ها بیشتر شده است.  

وی با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم به خرید محصولات دست دوم روی آورده‌اند، گفت: البته اثاثیه دست دوم هم به دنبال گرانی لوازم خانگی نو دستخوش تغییراتی شده و اقشار ضعیف جامعه نمی‌توانند، لوازم خانگی دست دوم را ارزان تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان بیشترین کالاهای دست دوم که خریداری می‌شود، اول لوازم صوتی تصویری و یخچال و فریزر هستند و وسایل چوبی مثل مبلمان و سرویس خواب در اولویت‌های بعدی هستند.  

عبداللهی فرد درباره آسیب‌های ناشی از کرونا به این صنف نیز اظهار کرد: با شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها، صنف سمساران نیز متحمل آسیب‌های جدی شد، چرا که با شیوع این ویروس، خانواده‌ها به دلیل ترس از ابتلا به کرونا به ندرت اجازه ورود افراد غریبه به خانه خود را می‌دهند.  

البته به گفته وی آسیب اصلی به این صنف به دلیل کرونا نبوده، بلکه به خاطر فعالیت اپلیکیشین‌های مجازی بوده که محور فعالیت‌شان در راستای خرید و فروش اجناس دسته دوم تعریف شده و فعالیت آن‌ها باعث ریزش چشمگیر اعضای صنف سمساران شده است. اما افزایش تمایل مردم به کالاهای دست دوم به دلیل گرانی، نتوانسته آسیب‌های ناشی از کسب و کارهای مجازی را جبران کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1110282 برچسب‌ها لوازم خانگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لوازم خانگی لوازم خانگی دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند