Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری چهارمحال و بختیاری گفت: سمیه یزدانی ورزشکار استان به همراه ۹ دوچرخه‌سوار دیگر به اردوی تیم ملی استقامت فراخوانده شدند تا خود را برای حضور در مسابقات جهانی بلژیک آماده کنند.

مازیار شیریان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه این مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت از ۱۷ شهریور آغاز شده است و به مدت هشت روز در تهران ادامه دارد، افزود: یزدانی در آخرین مسابقه ملی قهرمانی بانوان که تیرماه امسال در پارک جنگلی سرخه‌حصار برگزار شد، توانست در ماده استقامت جاده به مقام نخست رده بزرگسالان دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیریان در ادامه درباره آمادگی دیگر دوچرخه‌سواران برجسته استانی تصریح کرد: یاسمن مدنی و هلن زارعی از بانوان ورزشکار استان مرداد امسال با حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان، مقام‌های برتر را از آن خود کردند و در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: مهدی پیرامون و سینا صالحیان نیز به زودی خود را برای شرکت در مسابقات ملی آماده خواهند کرد.

شیریان با بیان اینکه شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ورزش دوچرخه‌سواری استان را نیز با رکود مواجه کرده است، یادآور شد: اگر چه این رشته در فضای آزاد و با کمترین برخورد قابل اجراست اما نگرانی خانواده‌ها موجب شد تا ورزشکاران این رشته نیز فعالیت‌های خود را محدود کنند، در این میان افزایش هزینه‌های نگهداری دوچرخه و بالا رفتن قیمت دوچرخه‌های حرفه‌ای نیز در کاهش تمایل عمومی برای حضور در این رشته ورزشی اثر گذاشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌های هیات دوچرخه‌سواری استان بر گسترش بُعد همگانی این رشته متمرکز شده است تا بتوان با شناسایی استعدادها در رده‌های پایه شرایط را برای کسب عناوین قهرمانی در سطح کشوری و حضور پررنگ ورزشکاران استانی در تیم‌های ملی فراهم شود.

به گزارش ایرنا، دوچرخه‌سواری چهارمحال و بختیاری تاکنون ملی‌پوشانی همچون حسنعلی ورپشتی، علیرضا احمدی، علیرضا رفیعی، متین مهدوی و امیر خدیوی را به عرصه قهرمانی کشور معرفی کرده است.

سمیه یزدانی بانوی دوچرخه‌سوار استان نیز در سال ۲۰۱۹ با کسب نشان برنز در مسابقات جاده قهرمانی آسیا توانست نخستین نشان برون‌مرزی ایران در دوچرخه‌سواری زنان را به نام خود ثبت کند.

برچسب‌ها سمیه یزدانی دوچرخه سواری کوهستان چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمیه یزدانی دوچرخه سواری کوهستان چهارمحال وبختیاری سمیه یزدانی دوچرخه سواری کوهستان چهارمحال وبختیاری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال

ایسنا/خوزستان بانوی خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم‌ملی فوتبال فراخوانده شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل