Web Analytics Made Easy - Statcounter

«میثاق گودرزی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اسناد و مدارک به دست آمده شهید محراب آیت الله اسدالله مدنی(ره) ابعاد مختلف و بسیار متنوع شخصیتی داشته اند که هر کدام الگوی رفتار اسلامی است که به برخی وجوه آن پرداخته نشده و لازم است در قالب سند پژوهی و تاریخ شفاهی مورد مطالعه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های پژوهشی و خاطرات شفاهی بسیاری در مورد شهید محراب آیت الله مدنی انجام شده است و نویسندگان و محققان مقالات و مطالب قابل توجهی در قالب های مختلف تولید و منتشر کرده اند.

گودرزی افزود: اما با بررسی های اسنادی و با توجه به منابع قابل توجهی که از استان های مختلف و مراکز اسنادی به دست ما رسیده متوجه شدیم که به تمام ابعاد شخصیتی پیدا و پنهان این عالم مجاهد و این معلم اخلاق و ایمان پرداخته نشده و لازم است آیت الله شهید مدنی را از نو شناخت و شناساند.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: در اسناد و عکس های به دست آمده مواردی وجود دارد که همان یک برگ دستمایه یک کتاب یا یک طرح پژوهشی و مقاله است.

به گفته گودرزی چهارمین وبینار علمی «سند به مثابه توسعه» با موضوع بررسی فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضرت آیت الله مدنی(ره) به تازگی برگزار شد.

این رویداد با سخنرانی جناب آقای محمدجواد قربی پژوهشگر تاریخ انقلاب و اندیشه سیاسی متفکران مسلمان به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان  و موسسه شهید محراب آیت الله مدنی(ره) همزمان با چهلمین سالگرد شهادت این عالم والا مقام و به عنوان یکی از برنامه های جانبی کنگره ملی آیت الله مدنی است. 

کنگره بزرگداشت دومین شهید محراب ۲۰ شهریور در همدان برگزار می شود. 

برچسب‌ها همدان شهید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان شهید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان همدان شهید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان آیت الله مدنی شهید محراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)

دریافت 40 MB کد خبر 6090827

دیگر خبرها

  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)