Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال با اشاره به اهمیت شغلی نانوایان و اقتضای شغلی آنان در ارتباط کاری با مردم اظهار کرد: واکسیناسیون نانوایان در اولویت قرارگاه زیستی شهرستان خلخال قرار دارد
وی از شروع واکسیناسیون نانوایان در مراکز تجمیعی خبر داد و افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوائی‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری خلخال در ادامه به لزوم پخت نان مناسب نیز تاکید کرد و گفت: کم فروشی، تضییع حقوق شهروندان بوده و تخلف است و در صورت مشاهده این مورد و یا استفاده از جوش شیرین در نانوایی‌ها واحدهای مذکور پلمپ خواهند شد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال کیفیت را حق مردم دانست و بیان کرد: کیفیت نباید فدای کمیت شود. رضایت مردم از نانوائی‌ها جزو مهم‌ترین عوامل ارزیابی این قشر است.

وی تاکید کرد: فروش آرد خام از نانوایی‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلفات اعلام شده از سوی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی شهرستان و اتحادیه نانوایان، واحدهای متخلف امکان ادامه فعالیت نخواهند داشت.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسعود یگانه فرماندار خلخال واکسیناسیون نانوایان کیفیت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است