Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با یادآوری اینکه شعار معاونت امور زنان عدالت فراگیر است؛ عدالتی که ارتقای وضعیت زنان دنبال کند، گفت: از همه کسانی که مدعی حقوق زن هستند می خواهیم به میدان بیایند و ما هم با رغبت و با آغوش باز از آنان استقبال می کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر انسیه خزعلی روز پنجشنبه در نشست با سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده که در دفتر معاونت امور زنان و خانواده برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد با جان و دل بر روی نیازهای جامعه متمرکز و حرکت می کنند و در حوزه زنان، برای از بردن تبعیض ها، در جهت ارتقای وضعیت زنان تلاش می کنند، اظهار داشت: نشست با این سازمان ها، زیباترین شروعی است که در سمت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری می توانیم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم همراه ما باشند و دست در دست هم و با اتفاق نظر بر روی مشترکات از همه گروه ها، اقشار و جناح ها در این مسیر مبارک گام برداریم.

معاون رئیس جمهوری با یادآوری این موضوع که جایگاه سمن ها در دولتی که به نام وشعار دولت مردمی شناخته شده بالا است، تصریح کرد: سمن ها که سازمان های داوطلبانه غیرسیاسی، غیردولتی و عام المنفعه هستند دارای ویژگی های حرکت مردمی هستند و امیدواریم این حرکت گسترش پیدا کند و در سال های آینده شاهد آن باشیم که این سازمان ها به عنوان یک سرمایه اجتماعی که می تواند تسهیل گر باشد، مشکلات را از نزدیک حس کند، مطالبه گر و ناظر  باشد، کمک کار دولت باشند.

خزعلی افزود: تا آنجا که دولت بتواند به دست همین مردم که این تشکل ها و سازمان ها را ایجاد کرده اند حرکت کند. این سازمان های مردم نهاد باید بر وعده ها و برنامه هایی که دولت داده ناظر باشند و چگونگی اجرای آن را متذکر شوند؛ همچنین نصیحت کننده و خیرخواه باشند و اشکالات آن را بگویند و به خوبی مشکلات را به دولت منتقل کنند و در واقع نظارت بر کار دولتمردان داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه سازمان های مردم نهاد  نه تنها باید در کنار دولت بلکه پیشرو و جلوتر از حاکمیت حرکت کنند، خاطرنشان کرد: دولت هم در بحث محرومیت زدایی حمایت کننده این سازمان ها است.

وی افزود: شعار معاونت امور زنان و خانواده عدالت فراگیر است؛ عدالتی که بتواند در همه بخش ها و در میان همه اقشار اهدافی را برای ارتقای زنان دنبال کند. این عدالت فراگیر اختصاص به بخش کوچکی از مسایل زنان ندارد بلکه همه مسایل سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی را شامل می شود.

خزعلی با تاکید بر اینکه معاونت امور زنان از همه برنامه ها تا حدی که بتواند استقبال و حمایت مادی و معنوی می کند، گفت: در این جا، باید از همه عزیزانی که در این معاونت مسوولیت داشتند و حرکت های خوبی را انجام داده اند تشکر کنم که توانستند این سمن ها را به رشد برسانند. همچنین جا دارد که از همه کسانی که مدعی حقوق زن هستند به میدان بیایند و توانمندی های خود را به منصه ظهور برساند و ما هم با رغبت و با آغوش باز از آنان استقبال می کنیم.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انسیه خزعلی سازمان های مردم نهاد امور زنان و خانواده معاونت امور زنان سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی

علیرضا قیطاسی در نشستی با حضور کارکنان معاونت حقوقی و وصول مطالبات این بانک، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده اثربخشی اصلاحات ساختاری در بخش حقوقی دانست. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در نشست بررسی عملکرد معاونت حقوقی و وصول مطالبات، که با حضور معاون، روسای ادارات و کارکنان این معاونت برگزار شد، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده پیاده‌سازی درست ساختارها در بخش حقوقی، تقویت بدنه کارشناسی و مدیریتی این حوزه و همت جهادی کارکنان در تحقق اهداف دانست.

سرپرست بانک دی در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد همکاران معاونت حقوقی و وصول مطالبات گفت: حوزه حقوقی بانک یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در سال گذشته بود که نتیجه فعالیت‌های همکاران این معاونت در شاخص‌های عملیاتی بانک مشهود است.

قیطاسی ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد شهید در سطوح مختلف، از بانک دی گفت: با حمایت‌های این عزیزان و برنامه‌ریزی و اهتمام جدی مدیران بانک، در سال گذشته علاوه بر رشد مناسب منابع در نظام بانکی، در واگذاری املاک مازاد، به‌ویژه املاک بزرگ مقیاس و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی و وصول مطالبات غیرجاری عملکرد مناسبی رقم خورد.

سرپرست بانک دی در پایان تأکید کرد: در پیگیری و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی باید از تمام ظرفیت‌های موجود و پتانسیل رؤسای شعب و مشاوران حقوقی استفاده کرد.

در ابتدای این نشست اسماعیل عباسی، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت ارشد بانک از اقدامات حوزه حقوقی به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت پرداخت و تصریح کرد: توجه ویژه مدیریت ارشد بانک به امور حقوقی و وصول مطالبات حاکی از اهمیت استراتژیک این حوزه در تحقق اهداف بانک است.

 وی افزود: در دو سال گذشته با یک برنامه منسجم و مستمر در حوزه‌های مختلف معاونت حقوقی و وصول مطالبات و تلاش همکاران این حوزه شاهد رشد و بهبود مناسبی در وصول مطالبات، پیگیری پرونده‌های دعاوی و حقوقی، برگزاری مزایده‌ها و بهبود تصویر برند بانک نزد مراجع بالادستی بودیم.

در ادامه این نشست مدیر امور وصول مطالبات و املاک تملیکی و رؤسای ادارت ذیل معاونت حقوقی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

همچنین مدیر امور بازرسی، طرح و برنامه، بین‌الملل و مدیرعامل شرکت دی ایرانیان نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف بانک پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست