Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: درباره جذب بازیکن خارجی باید به همه باشگاه ها کمک شود.

به گزارش فارس، سید مجید صدری درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود کنار آمده است، اظهار داشت: به این دلیل که چنین موضوعی را پیشبینی می کردیم با زحمت سمیعی و کادرفنی تیم خرید بازیکنان جدید را انجام داده و دغدغه ای در این مورد نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص وضعیت جذب مهاجم خارجی در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: دنبال این موضوع هستیم اما اتفاقی که رخ داده فریبرز محمودزاده در برنامه فوتبال برتر آب پاکی را روی دست ما ریخت و اعلام کرد استقلال امکان جذب خارجی ها را دارد و بلافاصله فردای آن روز دوستان ما توانستند این کار را انجام بدهند اما گفتند باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند.

سرپرست پرسپولیس درمورد تفاوت این باشگاه با استقلال توضیح داد: تفاوتی احساس نمی‌کنیم زیرا هر دو تیم پرونده باز دارند. اگر قرار است برای فوتبال کشور اتفاق خوبی بیفتد باید همه به هم کمک کنیم. مشکلی با کمک به یک تیم نداریم و رقابت را فقط در زمین بازی می بینیم. تا اینجا هم این را ثابت کرده‌ایم اما اگر قرار است کمکی شود باید به همه تیم ها کمک شود. ان شاء الله همین جور هم خواهد بود.

صدری درباره اینکه باید بین کمک کردن با قانون‌شکنی تفاوت باشد، گفت: باید برای اجرای قانون مهلت بگیریم و می توان کارهایی را از طریق قانونی پیش برد. در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بازیکن خارجی نداریم.تیم ما هم روز جمعه با روحیه بالا به تاجیکستان می رود.

وی در مورد زمان تسویه حساب با کالدرون پاسخ داد: در این راه تلاش می کنیم با ارسال نامه به فیفا، AFC کالدرون و همه جاهایی که درگیر این موضوع بودند درخواست کردیم به ما مهلت بدهند. البته در نامه خود دو ماه درخواست کردیم اما به دلیل تغییرات باشگاه تلاش داریم ظرف یک ماه پول را تهیه کرده و به حساب دوستان بریزیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت قرارداد بستن با کارگزار جدید، عنوان کرد: با کارگزار قبلی مشغول فسخ هستیم و اسناد مزایده با کارگزار جدید را هم آماده کردیم تا طبق آیین نامه جلو برویم.

صدری درباره اینکه احتمال دارد کارگزار جدید به دنبال انجام تبلیغات روی شلوارک بازیکنان باشد! گفت: باید در این مورد که اعلام شده صحبت کنیم و تا خود سازمان نظر ندهد نمی توانیم در این مورد نظر بدهیم.

وی درباره میزان بدهکاری باشگاه بابت قرارداد فصل قبل بازیکنان و اینکه آیا برای فصل جدید به آنها پیش پرداخت داشته اند، توضیح داد: حدود ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان از فصل قبل باقی مانده که به زودی پرداخت می کنیم و در شروع لیگ هم سعی داریم پیش پرداختی را مثل سال های قبل داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه با توجه به تمدید نشدن قرارداد کارگزار قبلی و قرارداد نبستن با کارگزار جدید پول باشگاه پرسپولیس برای سفر به تاجیکستان از کدام محل تامین می شود، گفت: وظیفه مان تامین منابع مالی باشگاه است کع مشغول انجام این کار هستیم

صدری درباره وضعیت انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به برنامه ورزشگاه شبکه تهران، گفت: ان شاءالله در فرصت مناسبی که است فرد مناسبی پیدا می شود و در خدمتش هستیم.

پرسپولیس به جام جهانی باشگاه‌ها می‌رود؟

اگر فیفا میزبانی جام جهانی باشگاه‌ها را به کشور کره جنوبی بدهد، پرسپولیس به عنوان نماینده آسیا راهی این مسابقات خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، دیلی میل انگلیس گزارش داد که فدراسیون فوتبال ژاپن به دلیل شرایط کرونایی این کشور تصمیم گرفته که از میزبانی جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۲۱ کنار بکشد. این کشور که المپیک و پارالمپیک را برگزار کرده تصمیم گرفته تا از میزبانی این رقابت بزرگ کنار بکشد.

طبق گزارش دیلی میل فیفا هنوز مشخص نکرده که چه کشوری میزبانی این رقابت را برعهده خواهد گرفت ولی این احتمال وجود دارد یک کشور آسیایی دوباره میزبان این رقابت ها شود. پرسپولیس خوش شانس خواهد بود اگر فیفا میزبانی این رقابت ها را به کشور کره جنوبی بسپارد زیرا در اینصورت تیم‌اولسان (قهرمان آسیا) به عنوان میزبان و پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان آسیا راهی این رقابت ها خواهد شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی ،احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست،به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند.البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903234

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید