Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی درباره درخواست تراکتور برای تعویق بازی‌‌اش در لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان واکنش نشان داد.
به گزارش آریا، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی تیم‌های النصر و تراکتور طبق تاکنون طبق برنامه بوده و به تعویق نخواهد افتاد. نضال بحران، سخنگوی بحرینی AFC به روزنامه الریاضیه الریاضیه عربستان گفت: ما هیچ درخواستی از باشگاه تراکتور ایران برای به تعویق انداختن دیدارش برابر النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان  آسیا دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه تراکتور با توجه به تعداد بازیکنان باقی مانده در لیست اعلامی به AFC که به حدنصاب قانونی نمی‌رسد خواهان تعویق دیدار مقابل النصر عربستان  و یا موافقت با انصراف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شده است.
ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در همین رابطه گفت: بازی تیم‌های النصر و تراکتور طبق تاکنون طبق برنامه بوده و به تعویق نخواهد افتاد. ما هیچ نامه‌ای از باشگاه تراکتور برای تعویق بازی‌اش دریافت نکردیم. اگر هم نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی تراکتور برای تعویق بازی‌اش در لیگ قهرمانان با توجه به شرایطش برسد به کمیته مربوط جهت اتخاذ تصمیم ارجاع داده می‌شود.
مدیرعامل باشگاه تراکتور از قطعیت حضور این تیم در قطر برای دیدار مقابل النصر عربستان خبر داد. با اعلام جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور، این تیم تبریزی برای بازی مقابل النصر، به قطر سفر می کند. جمشید نظمی با اشاره به قطعیت حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا به رسانه رسمی باشگاه تراکتور گفت: با توجه به نیاز مبرم باشگاه به جایگزینی نفرات جدید، شب گذشته تا بامداد امروز (پنجشنبه) در محل باشگاه حضور داشته و در حال تهیه مدارک و مستندات و انجام مکاتبات لازم با فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم تا مقدمات حضور تیم در دیدار مقابل النصر عربستان را فراهم کنیم. 
مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه افزود:
صبح امروز نیز در جلسه شورای عالی ورزش که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، حضور یافته و ضمن بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم جهت حضور تیم در قطر، مسئولان مربوطه نیز برای پیگیری مشکلات تراکتور و همکاری و مساعدت برای جایگزینی نفرات جدید و اعزام تیم قول مساعد دادند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور ادامه داد: با وجود اینکه جایگزینی نفرات جدید از تیم جوانان و امید باشگاه، در این دیدار برای تراکتور لازم است، اما حتی در صورتی که AFC با درخواست‌مان موافقت هم نکند، تراکتور تحت هر شرایطی به قطر خواهد رفت تا در دیدار مقابل النصر عربستان حضور یابد.
تراکتور از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد تا اجازه جایگزین کردن بازیکنان جدید را صادر کند. باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و AFC خواستار جایگزین کردن بازیکنان جدید در لیست خود شد. پیرو نامه‌ ارسالی قبلی باشگاه درخصوص تعویق دیدار مقابل النصر عربستان، با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، باشگاه تراکتور طی نامه‌ای خواستار جایگزین نمودن بازیکنان جدید به جای بازیکنان مصدوم و کرونایی خود شد.
بر این اساس باشگاه تراکتور که به دلیل مصدومیت، محرومیت و مثبت شدن تست کرونایی تعدادی از بازیکنان حاضر در لیست آسیایی، از لحاظ حد نصاب قانونی تعداد بازیکنان برای دیدار مقابل النصر عربستان دچار مشکل بود، طبق درخواست ارسال شده، خواستار اعطای فرصت جهت جایگزین نمودن پنج بازیکن امید در لیست خود شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه تراکتور النصر دیدار مقابل النصر عربستان مدیرعامل باشگاه تراکتور کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم

دیدار تیم‌های النصر و الوحده در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با برتری پر گل النصر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الوحده شامگاه _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد النصر به‌پایان رسید.

در دقایق ۵، ۱۲ و ۵۲ کریستیانو رونالدو، اوتاویو در دقیقه ۱۸، سادیو مانه در دقیقه ۴۵ و محمد الفتیل در دقیقه ۸۸ گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی النصر و الوحده کد خبر 750575

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد