Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید هر کسی می‌تواند اشتباه کند بنابراین آنها باید تحت هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنند.

ایتالیا که دو مسابقه قبلی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را با تساوی پشت سر گذاشته بود، شب گذشته در برابر لیتوانی قرار گرفت و موفق شد حریف خود را با پنج گل شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی شاگردان روبرتو مانچینی ۱۴ امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول گروه تثبیت کردند.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل تیم ملی لیتوانی گفت:

با وجود اینکه طی روزهای گذشته چند بازیکن خود را از دست دادیم بچه ها واکنش خوبی نشان دادند. بدیهی است که حریف از بالاترین کیفیت برخوردار نبود اما شما همیشه نمی توانید پنج یا شش گل به ثمر برسانید بنابراین تیم خوب کار کرد.

خبرهای خوب دیگری نیز برای تیم ایتالیا وجود داشته چراکه در دیگر بازی این گروه سوئیس در مسابقه ای که هریس سفروویچ یک ضربه پنالتی را از دست داد مقابل ایرلند متوقف شد. اتفاقی که در دیدار قبلی ایتالیا مقابل همین سوئیس برای جورجینیو نیز اتفاق افتاده بود. مانچینی در این باره گفت:

هر کسی می‌تواند اشتباه کند، مهم این است که آرامش خود را حفظ کنیم. کنترل مان را از دست ندهیم آنگاه شرایط خوب پیش خواهد رفت.

ایتالیا در حال حاضر رکورد جدید شکست ناپذیری تاریخ جهان در ۳۷ بازی را ثبت کرده است. مانچینی در این باره گفت:

ما خوشحالیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی روبرتو مانچینی تیم ملی ایتالیا تیم ملی لیتوانی تیم ملی ایتالیا تیم ملی لیتوانی روبرتو مانچینی مقدماتی جام جهانی روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز برگزار شد که نیمه اول این بازی، دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

داریوش شجاعیان (۱۳) و بابک مرادی (۲۰) برای هوادار و همچنین صائب محبی (۳۰- گل به خودی) برای مسی‌های گلزنی کردند.

کد خبر 6089309

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت