Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان گفت که باید با تغییر شیوه بازی مقابل کره‌جنوبی، شاگردان پائولو بنتو را غافلگیر کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق در دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: پس از دیدار با سوریه مخالف نوع بازی و آماده‌سازی تیم ملی بودم و به نظرم فدراسیون فوتبال به آمادگی تیم توجهی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار مقابل عراق نشان داد ظرفیت‌های زیادی داریم که باید از آنها به نحو احسن استفاده کنیم. تمرینات تیم ملی باید در زمان مقرر برگزار شود تا بازیکنان آماده باشند.

وی با بیان اینکه ترکیب تیم ملی مقابل عراق هیچ مشکلی نداشت، تصریح کرد: همه بازیکنان بیشترین بازدهی را داشتند و اگر تیم ملی با همین دقت و هوشیاری به کارش ادامه دهد، می‌تواند حرف اول را در آسیا بزند. این پیروزی و نمایش خوب را به بازیکنان و مربیان تیم ملی تبریک می‌گویم و ارائه همین نمایش در دیدارهای بعدی به‌ویژه مقابل کره‌جنوبی، اعتبار فوتبال ما را بیشتر می‌کند.

کارشناس فوتبال ایران با تمجید از آنالیز خوب کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: مربیان تیم باید شناخت کافی از بازیکنان داشته باشند و بر آن اساس مهره‌چینی کنند. بازی ایران مقابل عراق بر اساس برنامه بود. به‌خوبی عراق را پرس کردیم و مالکیت توپ را هم در اختیار داشتیم. بازیکنان خوب عراق مهار شده بودند و این نشان می‌دهد کادر فنی، حریف را تحلیل کرده بود. مقابل عراق پیروزی‌های کمی با اختلاف سه گل داشتیم و نتیجه بسیار خوبی گرفتیم.

ذوالفقارنسب در مورد آمار دراگان اسکوچیچ در کسب 9 پیروزی از 9 مسابقه عنوان کرد: عوامل مختلفی در نتیجه تیم موثر هستند که مربی هم یکی از آنهاست. مربی باید بداند چه ظرفیت‌هایی در اختیار دارد و این شناخت بسیار ارزشمند است. غیبت اسکوچیچ در دیدار مقابل سوریه روی عملکرد تیم ملی بسیار تأثیرگذار بود. بازیکنان در زمین به آرامش ذهنی نیاز دارند که مقابل عراق از آن بهره می‌بردند. شیوه بازی عراق به گونه‌ای است که سازمان اخلاقی هر تیمی را در زمین مختل می‌کند.

وی با اشاره به شکست 2 بر یک شاگردان ویلموتس در آبان 98 خاطرنشان کرد: در دیدار دو سال پیش، عراق بازیکنان ایرانی را که سابقه رفتار خشونت‌برانگیز نداشتند، وادار به واکنش عصبی کرد. بازیکنان ما آرامش خیلی خوبی در دیدار سه‌شنبه شب داشتند که این هم از آثار حضور اسکوچیچ است. برنامه‌ریزی او بر اساس آرامش بازیکنان است و این مربی روزبه‌روز نتایج بهتری با تیم ملی می‌گیرد که برای کارنامه خودش هم اهمیت دارد.

ذوالفقارنسب درخصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل امارات و کره‌جنوبی در ماه آینده عنوان کرد: بازی‌ها رفته‌رفته سخت‌تر می‌شود و انتظار نمی‌رود کره‌جنوبی را با اختلاف سه گل شکست دهیم، اما باید بازیکنان خوب این تیم را مهار و برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم. مهاجمان ما در دو بازی قبلی عملکرد باکیفیتی داشتند و طارمی و آزمون با یکدیگر هماهنگ بودند. باید سیستم کاری خود را تغییر بدهیم تا کره‌جنوبی را غافلگیر کنیم. دفاع کره‌جنوبی با همین شرایط، این دو بازیکن را مهار خواهند کرد و مربیان تیم ملی باید از روش متفاوتی استفاده کنند.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران عراق کره جنوبی مقابل عراق کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس

بایرن مونیخ قرار است با تمام قوا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 

طرفداری | آخرین تمرین بایرن مونیخ قبل از جدال حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، امروز برگزار شد. نکته مهم این تمرین، حضور بازیکنانی بود که اخیرا دچار آسیب دیدگی شده بودند و در مورد حضور آنها در دیدار با رئال مادرید، تردید وجود داشت؛ لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری، کنراد لایمر و دایو اوپامکانو.

با این حال با وجود این که شانس خوبی برای بازگشت ماتیاس دلیخت متصور می شد، این مدافع هلندی در تمرین گروهی باواریایی ها دیده نشد. کینگزلی کومان، ساشا بویی، بونا سار و بوخمان دیگر مصدومانی بودند که از ابتدا هم قرار نبود در این جلسه تمرینی حضور داشته باشند. 

تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد