Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم جزئیات طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی را تشریح کرد و گفت که برای تغییر روسای دانشگاه‌ها عجله نداریم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل،وزیر علوم درباره جزئیات طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی گفت: تصمیم ما بر این است که یک نظام پیشنهادات را شکل دهیم که در این نظام پیشنهادات صنایع خصوصی، دولتی و هر ایرانی بتواند نیازهایی را که تشخیص می‌دهد برای کشور لازم است در فرمی مطرح کرده و از طریق سامانه برای وزارت علوم ارسال کند که بعد از داوری علمی، نیازها و اولویت‌های تحقیقاتی جامعه در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه بیان کرد: سپس در دانشگاه‌ها از اساتید بخواهیم در راستای نیازهایی که در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شده طرح تحقیقاتی در راستای تحقق آن نیاز بنویسند و در آن مشخص کنند که چند دانشجوی دکتری و یا ارشد نیاز دارند.

 

وزیر علوم افزود: پس از آنکه طرح تحقیقاتی مذکور در گروه و دانشکده مربوطه تصویب شد، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برای آن دانشجوی شبانه و روزانه و نوبت اول و دوم که جذب می‌کنیم، دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی جذب کنیم که خروجی و ارزشیابی پایان نامه آن مقاله نخواهد بود.

 

وی درباره اینکه آیا در خصوص این طرح با سازمان سنجش آموزش کشور رایزنی شده است گفت: بله صحبت کرده‌ایم و در جلسه شورای معاونین نیز مطرح شده است.

 

تغییر معاونان وزارت علوم در کمیته انتصابات مراحل خود را طی می‌کند

وزیر علوم درباره صحت لیست معاونانی که برای وزارت علوم مطرح شده است نیز گفت: لیست‌های منتشر شده رسمی نیست شاید بعضاً درست هم باشد ولی برای انتخاب معاونان باید کمیته انتصابات مراحل خاص خود را طی کند و شرایط خاص خود را برای انتخاب دارد.

 

برای تغییر رؤسای دانشگاه‌ها عجله نداریم

وی درباره تغییر رؤسای دانشگاه‌ها نیز افزود: خیلی برای تغییر رؤسای دانشگاه‌ها عجله نداریم بالاخره آنها مدیران آموزش عالی و سرمایه‌های نمادین کشور ما هستند و سال‌ها دانشگاه‌ها را مدیریت کرده‌اند.

 

زلفی گل افزود: البته برای آنکه مدیریت‌های اجرایی آن شادابی خود را حفظ کنند برنامه ریزی می‌کنیم و از برنامه‌ها و افکار مختلف استفاده می‌کنیم و این کار در برنامه تحول در دستور کار ما قرار دارد، ولی اینکه عجله کنیم نوعی بی احترامی به عزیزانی است که سال‌ها عمرشان را برای آموزش عالی هزینه کرده‌اند بنابراین عجله‌ای نداریم و با حوصله و به مرور کارها را پیش می بریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر علوم محمدعلی زلفی گل دانشجو دانشگاه اساتید تغییر رؤسای دانشگاه ها دانشگاه ها عجله نداریم برای تغییر وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ الئا، فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه سوربن پاریس پایتخت فرانسه در گفتگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی ب. اف. ام گفت: ما داخل دانشگاه حبس شده بودیم. دو ساعت بعد از برپایی چادرها، ده‌ها تن از نیرو‌های امنیتی وارد دانشگاه شدند، ما را محاصره کردند و کتک زدند. آنها دانشجویانی را که در چادر‌ها نشسته بودند، با خشونت بیرون آوردند و روی زمین کشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیوستن دانشجویان سوربون به جنبش جهانی اعتراض به نسل کشی در غزه

حزب «فرانسه تسلیم ناپذیر» در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به نام «تسلیم ناپذیری» تصاویری از جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه سوربن منتشر کرد و نوشت: سوربن به جنبش گسترده دانشجویانی پیوست که در جهان علیه نسل کشی کنونی در غزه به پا خاسته اند. بعد از دانشگاه کلمبیا، سیانس پوُ و صد‌ها دانشگاه دیگر در فرانسه و دنیا، دانشگاه سوربن به جنبش همبستگی دانشجویان با مردم فلسطین و توقف نسل کشی در غزه پیوست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد