Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:30:00 GMT

وام خرید ۱٫۵ میلیونی برای بازنشستگان +جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۸۹۶۴

وام خرید ۱٫۵ میلیونی برای بازنشستگان +جزئیات

بازنشستگان روزهای سختی را پشت سر می‌گذرانند و معمولا نسبت به میزان وجوه حمایتی گلایه‌هایی دارند.

در این شرایط در طرح جدیدی، بازنشستگان کشوری می‌توانند به صورت اقساطی و بدون بهره تا سقف ۱.۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خرید کنند.

اخیرا اعلام شده که صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با انعقاد تفاهم‌نامه‌ ای امکان خرید اقساطی بازنشستگان تا سقف ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را فراهم کردند.

درباره جزئیات این طرح اعلام شده است: « جهت استفاده از این خدمت، بازنشستگان محترم در هنگام مراجعه به صندوق تمایل خود را به خرید اعتباری بیان نموده و در ادامه و از طریق کارت حقوق(سپهر کارت صادرات) فرایند شناسایی انجام و صرفا با پرداخت ۵% از کل خرید، بقیه مبلغ تا سقف ۱.۵ میلیون تومان در سه قسط مساوی به صورت ماهیانه و بدون بهره از حقوق ایشان کسر خواهد شد. با توجه به این که نزدیک به سه هزار شعبه فروشگاهی افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور در تمامی استان ها و در ۴۵۰ شهر کشور با تنوع کالایی بیش از ۳۵۰۰ کالای مختلف به فعالیت مشغول هستند بازنشستگان کشوری می‌توانند به آسانی و با مراجعه به نزدیک ترین شعبه فروشگاهی افق کوروش که در همسایگی آنها قرار دارد، نیازهای مختلف خود را تهیه و تامین نمایند. »/تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: وام خرید بازنشستگان کشوری و لشکری افق کوروش زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون پس از تبلیغ کوروش کمپانی، یک آهنگ رپ با هودی خواند که برخی تصور کردند این اقدام برای به حاشیه بردن اعتراض‌ها از تبلیغ کوروش کمپانی بوده است. حالا هاشمی در گفت و گو با حسین رفیعی درباره این رپ کردن توضیحاتی داده که می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران