Web Analytics Made Easy - Statcounter

  پس از ایجاد برخی محدودیت‌‎ها برای بازار گوشی‎های هوشمند، شرکت هواوی با ابتکاری جالب توجه، حضور خود در بازارهای جدید را پررنگ‎تر کرده که یکی از این بازارها، کامپیوترهای شخصی و لوازم اداری است. این شرکت پیش از این نیز در این حوزه فعالیت داشت ولی افق جدیدی که پیش روی محصولات این شرکت در نظر گرفته شده، آینده جذابی را برای آنها ترسیم می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همانطور که عنوان شد مراسم جدید هواوی روز 22 شهریور ماه برگزار خواهد شد. با وجود این که این شرکت رسماً جزئیات محصولات در انتظار رونمایی را منتشر نکرده و به انتشار پوستر اعلامیه رویداد بسنده کرده است، می‌توانیم محصولات جدیدی را برای حاضر شدن در صحنه مراسم پیش‎بینی کنیم که هر کدام جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند.
رایانه و لپ‌تاپ‌های جدید
لپ‌تاپ‌های سری MateBook هواوی به طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصر به فرد مشهورند. از آنجایی که هواوی موفق شده با تکیه به توان طراحان و مهندسان بخش تحقیق و توسعه خود، گام محکمی در بازار رایانه‌های شخصی بردارد، بدون شک لپ‌تاپ جدیدی از سری میت‌بوک یکی از گزینه‌های هواوی برای معرفی در این مراسم است.
محصولات جدید سری هواوی میت‌بوک با دارا بودن طراحی ظریف و سبک، نمایشگر تمام صفحه (FullView) با نسبت تصویر 3:2 و 91 درصد نسبت نمایشگر به بدنه، توانسته جایگاه مطلوبی را در بین کاربران رایانه‌های همراه کسب کنند.
همچنین باید اشاره داشت که لپ‌تاپ‌های سری میت‌بوک به واسطه پردازنده قوی و شارژدهی طولانی مدت با بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری پیشرفته، قادرند نیازهای کاربران را در هر طیف کاری با هر سلیقه‌ای مرتفع نموده و در هر شرایط کاری و مکانی مورد استفاده قرار بگیرند.  
با این اوصاف بعید نیست هواوی با معرفی رایانه‌های شخصی جدید از سری میت‌بوک، دست پر به میدان بیاید؛ کما اینکه گفته می‌شود این شرکت قصد دارد سه لپ‌تاپ و کامپیوتر جدید را در مراسم آتی خود رونمایی کند. این محصولات شامل دو نوت‌بوک جدید و یک رایانه AIO هستند.
گذشته از لپ‌تاپ‌های شایعه شده، این نخستین باری است که هواوی نسبت به تولید رایانه‌های AIO اقدام می‌کند و هنوز اطلاعاتی در این خصوص در دست نیست. ناگفته نماند که این شرکت پیش‌تر در سال جاری مانیتورهای اداری و گیمینگ MateView و MateView GT را معرفی کرده بود؛ از این رو ورود به بازار کامپیوترهای All in One به عنوان محصولات جدید شرکت، دور از ذهن نیست.
پرینتر هوشمند
چندی پیش نیز یک دستگاه چاپگر با لوگوی HUAWEI در اپلیکیشن AI Life (پلتفرم مدیریت محصولات هوشمند هواوی) مشاهده شده بود. این پرینتر با رنگ سفید بدنه و طراحی بسیار باریک‌ و ظریف‌تر از پرینترهای فعلی موجود در بازار، می‌‎تواند گزینه‌‎ای مناسب برای امور خانگی و دفتری کوچک باشد.  
اما جدای از بحث طراحی، ویژگی خاص و متفاوت این پرینتر، استفاده آن از سیستم‎عام هارمونی هواوی است. استفاده از این سیستم‌عامل در کنار قابلیت‌هایی نظیر One-Touch Print، راحتی و کارایی دستگاه را برای کاربران دو چندان می‌کند.
مشخصات افشا شده از پرینتر هواوی نشان می‌دهد که این شرکت برای چاپگر هوشمند خود اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) و امکان کنترل از راه دور با اپلیکیشن را در نظر گرفته است که می‌تواند نکته مثبتی در جهت هوشمندسازی کارهای خدماتی و اداری باشد. در واقع می‌توان اینطور انتظار داشت که بدون نیاز به رایانه و یک واسط دیگر، بتوان با هر دستگاه هوشمندی مانند گوشی، تبلت، نمایشگر هوشمند و حتی ساعت هوشمند با سیستم‎عامل هارمونی به این پرینتر متصل شده و از آن استفاده نمود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواوی رویداد 22 شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو