Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از مربی های معروف لیگ برتری که یک ماشین آلمانی گران قیمت داشته، آن را در بازی قمار باخته و آن را از دست داده است.

از قدیم گفته‌ اند پول بیش‌ازاندازه مایه درد سر است و بعضی‌ها نمی‌دانند با پول زیادی که دارند چکار کنند ؟

در همین راستا خبر ورزشی مدعی شد که یک سرمربی لیگ برتری که مشهور هم هست متاسفانه علاقه خاصی به بازی پوکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه وی به این سرگرمی ویرانگر باعث شده این مربی مشهور زیاد پای میز بنشیند و طبیعی است که مثل تمام قماربازان در درازمدت در این بازی بازنده است تا جاییکه شنیده می‌شود چندی پیش در بازی پوکر به شکل میلیاردی باخته است.

البته مشهور شدن هم کم از پول زیاد ندارد و در این دو مورد یک وجه مشترک وجود دارد و آن این است که شما باید جنبه و ظرفیت داشته باشید تا به بی‌راهه کشیده نشوید. اما متأسفانه خیلی‌ها جنبه پول زیاد و یا شهرت را ندارند و بعد از رسیدن به شهرت و یا پول زیاد به بی‌راهه می‌روند!

بر اساس همین شنیده‌ها این سرمربی مشهور در چند وقت اخیر چندین بار پوکر بازی کرده و در مجموع بد باخته است تا جاییکه ماشین گران‌قیمتش را که میلیاردها تومان می‌ارزد را بر سر قمار ازدست‌داده است. البته همان‌طور که گفتیم این بخشی از ضرر و زیان این مربی بوده چون او در این مدت چند میلیارد تومان پول به دست آورده و متأسفانه خیلی راحت در بازی پوکر ازدست‌داده است. دوستان و فامیل این سرمربی پادرمیانی کرده‌اند تا با تقسیط مبلغ بدهی، جناب طلبکار اتومبیل لاکچری آقای مربی لیگ برتر را از زیر پایش بیرون نکشد و آبروی او را علنا نبرد!

گفته میشود که زیاده روی وی در این سرگرمی مصیبت زا باعث شده که وی در قرض‌های کلان وارد شود و این بی نظمی مالی قطعا در آینده برای او مشکل ایجاد خواهد کرد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قمار لیگ برتر سرمربی مشهور لیگ برتری قمار لیگ برتر پول زیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد

به گزارش "ورزش سه"، جانشین توماس توخل و سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده رالف رانگنیک است. چهره‌ای آشنا برای فوتبال آلمان که دستاوردهای جذابی داشته و دیدگاه جالبی به فوتبال دارد و اکنون هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد اما پیشنهاد باواریایی‌ها او را وسوسه کرده که به فوتبال باشگاهی برگردد.

دیشب پس از پایان دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با نتیجه ۲-۲، نشریه بیلد در خبری فوری اعلام کرد که پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مثبت است و او چهره جدید نیمکت باشگاه مونیخی خواهد بود.

مذاکرات دو طرف برای مشخص کردن جزئیات در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند اما بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، قرارداد رانگنیک سه ساله خواهد بود و او در تصمیمات نقل و انتقالاتی تاثیر‌ مستقیم دارد.

با این حال با اینکه حضور رانگنیک در بایرن تقریباً قطعی است اما مکس ایبرل اعلام کرد که به دلیل حفظ تمرکز تیم برای بازی برگشت برابر رئال مادرید، باشگاه پیش از این دیدار مربی جدید را معرفی نخواهد کرد.

ایبرل گفت:«قبل از بازی برگشت برابر رئال در مورد مربی جدید صحبت نخواهیم کرد. قرار نیست او را معرفی کنیم. فعلا مهم‌ترین چیز بازی برگشت با رئال است و هر چیزی که مربوط به فصل آینده است پس از بازی برگشت مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است