Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@20:36:24 GMT

جزئیات قوانین جدید پلیس راهور درباره توقیف خودرو‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۹۴۰۹

‍‍‍‍‍‍

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس قانین جدید پلیس راهور، خودرو‌هایی که سقف جرائم آن‌ها ۳ میلیون تومان است توقیف خواهند شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ جهانی در ارتباط با برنامه روی خط خبر افزود: پیشتر خودرو‌هایی که جرائم پرداخت نشده آن‌ها بیش از یک میلیون تومان بود توقیف می‌شدند، اما بر اساس قانون جدید پلیس که با توجه به شرایط کشور و تورم موجود تصویب شده است از این پس خودرو‌هایی که میزان جرائم پرداخت نشده آن‌ها بیش از ۳ میلیون تومان است توقیف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: بر اساس دستور فرماندهی پلیس راهور ناجا، خودرو‌هایی که حامل خانواده باشند هم توقیف نخواهند شد.
سرهنگ جهانی یادآور شد: همه دارندگان خودرو‌های دارای بیش از ۳ میلیون تومان جریمه تاکنون ۲ بار پیامک دریافت کرده اند مکر آنکه شماره تلفن صاحب خودرو در سامانه پلیس تغییر یافته یا واگذار شده باشد یا آنکه اطلاعات صاحب خودرو وارد سامانه نشده باشد.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور، هشدار داد: تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات مارپیچ، جزء خط قرمز‌های پلیس است و حتی در صورت همراه بودن خانواده خودرو توقیف خواهد شد.
سرهنگ جهانی همچنین گفت: صاحبان خودرو می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی راهور ۱۲۰ از میزان جرائم خود مطلع شوند و در صورت تمایل از طریق همان سامانه جرائم خود را پرداخت کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: پلیس راهور ، ناجا ، توقیف خودرو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا توقیف خودرو خودرو هایی میلیون تومان پلیس راهور خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها