Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» با اعلام خبر فوق افزود: گروه هم‌اینک مشغول فیلمبرداری بخش‌های کمپ انگلیسی‌ها و حفاری چاه نفت هستند و با استقرار در شهرک غزالی بخش‌های کنسولگری انگلیس، خانه قوام، بیمارستان مرسلین، خانه حاج آقا ضیا، انجمن محمدیه و بازار و کوچه‌های شیراز فیلمبرداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: مریم موسویان بازیگر جوانی که به گروه بازیگران پیوست، با سریال «جشن سربرون» به سینما و تلویزیون معرفی می‌شود. وی نقش جهان‌پسند دختر بهادر (حسین محجوب) و لاله اسکندری (بی‌بی کتا) را بازی می‌کند که بازی‌اش در سریال رو به اتمام است.   بنابر این گزارش، ایرج عاشوری فیلمبرداری این مجموعه را عهده‌دار است که علاوه بر بخش‌های ایلاتی، سکانس‌های برف و بوران را به تصویر کشیده که کار بسیار دشواری است. مراحل فنی سریال در حال انجام است، تدوین توسط حسین زندباف در حال انجام است و صداگذاری و موسیقی به ترتیب به عهده آرش قاسمی و فرید سعادتمند است.   حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، نادر فلاح، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، مرحوم کریم اکبری‌مبارکه، سهیلا رضوی، صدرالدین حجازی، بیوک‌ میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، مریم موسویان، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج‌حسینی، فرشید صمدی‌پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح‌پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف‌فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی‌علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت‌بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی و رضا سیدی در این مجموعه تلویزیونی بازی دارند. «جشن سربرون» به کارگردانی‌ مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان در سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جشن سربرون سیمافیلم حسین محجوب لاله اسکندری مجتبی راعی حسن نجاریان شهرک غزالی جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال