Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:15:07 GMT

چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۹۶۱۵

چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

به گزارش ایرنا، مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج روز پنجشنبه اظهار داشت: امسال در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقای زیبایی بصری معابر، عملیات احداث حریم سبز در چند نقطه از سطح این ناحیه برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

عابدین لطفی افزود: احداث حریم سبز در حاشیه بلوارها علاوه بر حذف زوائد بصری و نازیبایی‌های موجود باعث ایجاد طراوت و نشاط و شادابی میان شهروندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: احداث حریم سبز در خیابان پیروزی، سه راه پاوان، ورودی زیبا شهر و بلوار ۲۲ بهمن  از جمله طرح های این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز در سالجاری است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران با اشاره به آغاز عملیات احداث حریم سبز  بلوار ۲۹ اسفند در بهاران، افزود: مساحت کل حریم سبزاین بلوار ۲ هزار مترمربع بوده که یک هزار و ۲۰۰ مترمربع آن فضای سبز خواهد بود.

وی اظهار داشت: به منظور تکمیل حریم سبز این بلوار عملیاتی نظیر ۷۵۰ مترطول جدول گذاری و۸۰۰ مترمربع کف فرش انجام خواهد شد.

لطفی اعلام کرد:  ۱۵ عدد نیمکت، ۱۰ عدد سطل زباله و نصب چهار عدد تاور ۹ متری جهت تامین روشنایی نیز در این بلوار نصب خواهد شد.

ارتباط با سامانه ۱۳۷ و خدمات دهی به شهروندان

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج در جلسه توجیهی چگونگی فعالیت مسوول سامانه ۱۳۷ گفت: شهرداری سنندج نیز مانند دیگر شهرداریها  طی ۲ سال اخیر به منظور ایجاد ارتباط مستقیم مردم  با مسوولین مدیریت  شهری در بخش ارائه خدمات بهتر به شهروندان و فراهم کردن بستری برای ارتباط مستقیم با شهروندان و پایش کمی و کیفی ارائه این خدمات، اقدام به ایجاد سامانه ارتباط مستقیم با مردم کرده است.

اسعد فرهادی ظهار داشت: شهروندان سنندجی طی تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند تمام مسایل و مشکلاتی که در حوزه مدیریت شهری وجود دارد را  اعلام کنند  که ضمن ثبت درخواست آنها از سوی مسوول این سامانه تقسیم کار صورت گرفته و موضوع به منطقه یا سازمان مربوطه ارجاع و انجام می‌شود.

وی اعلام کرد: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که تمام مسایل مربوط به مدیریت شهری بصورت تخصصی تقسیم‌بندی شده و به محض ثبت درخواست در سامانه و اعلام آدرس مدنظر از سوی شهروندان موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج با اشاره به تقسیم‌بندی شکایات و درخواست‌های شهروندان از لحاظ مدت زمان اجرا افزود: درخواست‌ها و شکایات شهروندان در سه حالت فوری، عادی و زمانبر تقسیم‌بندی می‌شود که درخواست‌های فوری و عادی در برنامه‌های روزانه شهرداری اعمال شده و پیشنهادات فعالیت‌های زمانبر نیز در برنامه‌ریزیهای سالانه شهرداری مدنظر قرار می گیرد که به یقین کاربردی خواهد بود.

وی گفت: با تقویت این سامانه و برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری، میتوان گفت، تک تک شهروندان به عنوان ناظر و کارشناس همراه شهرداری، مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوبتر یاری خواهند کرد.

در این جلسه چگونگی کار با سامانه ۱۳۷ در مناطق، سازمانهای تابعه شهرداری و دیگر واحدهای شهرداری از سوی مسوول سامانه ۱۳۷ شهرداری مرکزی برای دیگر کاربران ۱۳۷ در مناطق و سازمانهای تابعه ارایه شد و کابران ضمن دریافت کد فعالیت در این بستر؛ آمادگی خود را برای  ارایه خدمات بهتر در بستر اعلام کردند.

آغاز عملیات احداث ۴۰ هزار مترمربع  فضای سبز در بدنه بلوار دکتر حسینی

مدیر شهرداری منطقه ۲ سنندج گفت: احداث حریم سبز در بدنه بلوارها باعث طراوت بخشیدن و ارتقای سطح سیما و منظر بلوارهای سطح شهر می‌شود.
فواد کریمی اظهار داشت: بلوار دکتر حسینی یکی از بلوارهای سطح منطقه است که بدنه آن خاکی و از وضعیت مناسبی برخوردار نبود.

وی افزود: امسال  در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ساماندهی این بلوار عملیات نهال کاری رفیوژ آن اجرا شد و عملیات احداث بوستان ۱۴ هکتاری تفریحی، ورزشی و فرهنگی در بدنه این بلوار نیز آغاز شده است.

مدیر شهرداری منطقه ۲ سنندج اعلام کرد: در راستای ساماندهی معابر بلوار دکتر حسینی عملیات احداث حریم سبز این بلوار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث ۴۰ هزار مترمربع  فضای سبز در بدنه بلوار دکتر حسینی گفت: علاوه بر احداث فضای سبز با سیستم نوین آبیاری، احداث پیاده‌رو و نصب مبلمان پارکی و همچنین سیستم روشنایی انجام خواهد شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج احداث حریم سبز بلوار دکتر حسینی شهرداری سنندج مدیر شهرداری عملیات احداث مدیریت شهری سامانه ۱۳۷ فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم