Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام آیت الله «سید ابراهیم رییسی» خطاب به «امامعلی رحمان» رییس جمهوری تاجیکستان آمده است: فرا رسیدن سی‌امین سالگرد استقلال جمهوری تاجیکستان را به جناب‌عالی و مردم شریف کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم. جمهوری اسلامی ایران همواره علاقمند به گسترش و تحکیم هر چه بیشتر مناسبات در کشور هم‌فرهنگ و هم‌زبان در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور در ادامه پیام تبریک خود ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جمهوری تاجیکستان و بهروزی ملت این کشور، ابراز امیدواری کرد؛ ایران و تاجیکستان در آینده نزدیک شاهد گسترش بیش از پیش روابط فیمابین در راستای تامین منافع متقابل و همچنین توسعه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باشند. 
 

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی تاجیکستان امامعلی رحمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی تاجیکستان امامعلی رحمان سید ابراهیم رییسی تاجیکستان امامعلی رحمان جمهوری تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

 سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس‌جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود